Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til dette? Har prøvd en god del forskjellige og enten så drysser de, eller så sverter de av.

Vil også gjerne at den holder på bøyen etter mascara er påført, de fleste mascaraene som ikke er vannfaste gjør vippene så tunge at de bare retter seg ut igjen med engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensai Mascara 38°C av Kanebo. Hverken sverter eller drysser, og fjernes enkelt med varmt vann.

Skrevet

Sensai Mascara 38°C av Kanebo. Hverken sverter eller drysser, og fjernes enkelt med varmt vann.

Signerer denne! Eller så er Clinique High Impact Curling Mascara også utrolig bra! Det er disse to mascaraene jeg sverger til!

Skrevet (endret)

Den fra Loreal også, som fjernes ved 38 grader. (Rød og hvit)

Denne synes jeg er bedre enn Kanebo sin, pga volum og lengden jeg får på vippene. Men dette er jo forskjellig, hva man ønsker :)

Drysser ingenting :)

Du legger først et lag med den hvite, så selve maskaraen. Når du vasker den av, glir den av i "tuber" på en måte. Akkurat somm det hvite lager en hinne rundt selve vippene.

Endret av yojo
Skrevet

Signerer denne! Eller så er Clinique High Impact Curling Mascara også utrolig bra! Det er disse to mascaraene jeg sverger til!

Jeg har Clinique High Impact Curling Mascara og den rettet ut vippene mine, samt drysset som bare faen. Kanebo har jeg aldri prøvd, men har en følelse av at den vil gjøre det samme. :/

Yoyo: Den fra Loreal har jeg prøvd før, og den får vippene mine til å se skikkelig stygge ut for den klistrer alle sammen. :gjeiper:

Sorry for at jeg er vanskelig, men jeg har vanskelige øyevipper.

Skrevet

Høres ut som om vi har nesten samme problem! Omtrent alle mascaraer jeg har prøvd har gjort med svart under øynene etter noen timer på. Den mascaraen som funker best for meg til hverdags er MaryKay sin mascara for volum og lengde. Den drysser bittelittegranne, men i forhold til mange andre jeg har prøvd er det ubetydelig. Jeg har også vært godt fornøyd med en volummascara fra L'Oreal, den som ser slik ut. Har prøvd både vanlig og vannfast, og var fornøyd med begge to. For de dagene det er superviktig for meg at mascaraen holder seg på plass har jeg en absolutt fail safe: Clarins Double Fix Mascara. Den gjør at mascaraen sitter så det holder og vel så det. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker denne hver dag er at det blir mer bry med å fjerne sminken hver dag, og det gidder jeg ikke.

Jeg har forresten merket at jo lenger tid det går mellom jeg bruker vippetang og tar på mascara, jo bedre holder bøyen. Tar jeg mascara på rett etter vippingen, har det null effekt. For meg funker det også ganske bra å varme vippetanga litt med hårføner før bruk :)

Skrevet

Den som funker best for meg er Maybelline, The Falsies vannfast maskara. Men syns den klumper hvis man ska ha mere en ett lag med maskara...Men ellers er den bra :) Har du prøvd den?

Skrevet

Den som funker best for meg er Maybelline, The Falsies vannfast maskara. Men syns den klumper hvis man ska ha mere en ett lag med maskara...Men ellers er den bra :) Har du prøvd den?

Svarer for min egen del, siden jeg har samme problem som TS. På meg var vippene fine (men ikke like fyldige som med vanlig Falsies) med en gang, men etter en stund ble mascaraen som lim og klistret sammen vippene mine slik at det så ut som jeg hadde tre tjukke vipper over hvert øye. Sexy :filer:

For tiden bruker jeg TheBalm Two Timer. Sitter fint når jeg først får den på, men det krever masse jobbing for at de ikke skal klistre seg sammen. Blir ikke like fyldige og fine som med Maybelline Falsies (vanlig). Venter på Kanebo sin nå, har en kollega som skulle kjøpe den til meg. Er veldig spent på resultatet! :)

Skrevet

Dette har jeg også problem med, er så lei av alle mascarer som drysser eller blir borte i løpet av dagen. Den beste løsningen jeg har funnet er å bruke en øyevippeprimer fra Glo minerals under mascaren, da holder den seg ganske bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...