blonden Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Fin artikkel her: http://fitnessbloggen.no/jenter-derfor-fungerer-ikke-treningen-og-dietten-deres/ 2
Gjest fjosa Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Er nok dessverre sant. Fort gjort å glemme hva man spiser og drikker mellom måltidene.
blonden Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2011 Bra artikkel. Takker! bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Mja. Mye av det stemmer nok, men det er ikke mange kvinner i dag som ikke er klar over at bearbeidede kaffeprodukter inneholder kalorier. 1
^KinderMaxi^ Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Sånne ting man ikke tenker på engang. Men sånn er det
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Virkelig noen som ikke visste dette fra før? Jajamen, ikke rart det er slanketips i hvert ukeblad. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Jepp, mange faller nok i den fella. "Uh, jeg har jogget i dag, derfor kan jeg belønne meg selv med is til flere hundre kalorier!" Tror nok mange innbiller seg at de forbrenner mer enn de egentlig gjør
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Mja. Mye av det stemmer nok, men det er ikke mange kvinner i dag som ikke er klar over at bearbeidede kaffeprodukter inneholder kalorier. Hva snakker du om? Alle vet at det er kalorier i bearbeidede kaffeprodukter, men alle vet også at flytende kalorier ikke teller, det samme gjelder kalorier fra godis, fordi dette er "løs vekt". De fleste vet også at kalorier som ingen ser blir inntatt, og kalorier inntatt i mørket ikke teller... :gjeiper: Men spøk tilside, jeg tror trådstarter peker på et viktig poeng, det er vanskelig å beregne nøyaktig hvor mange kalorier vi inntar og forbrenner. 1
Dragonfly84 Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Virkelig noen som ikke visste dette fra før? Jajamen, ikke rart det er slanketips i hvert ukeblad. Samme tenkte jeg... "Styrketrening gjør deg ikke stor og mandig", "Du må spise mindre og/eller trene mer", "tulletrening forbrenner ikke tusen kalorier", "hvis du spiser masse 4 ganger i uka og skjerper deg 3 ganger i uka blir du ikke tynn". Det sier seg vel selv! Hjelper ikke å trene mer hvis du spiser mye mer. Kanskje jeg skal starte fitnessblogg, hvis det der er alt som kreves.
Envy Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 Gammelt nytt, men artikkelen var godt skrevet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå