AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Ønsker alle en riktig fin dag, om du skal på skole, jobb eller være hjemme:) Start hverdag med ett smil, og du vil få det som du øøøh.. vil..(?) Gjør noe fint til deg selv idag, fordi du fortjener det. Eller bare fordi du har lyst :helen : 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Morgenstund er tull i grunn :D Å nei da:-D Idag er jeg overraskende positiv og opptimistisk. Ikke hverdag jeg våkner med ett smil av ingen grunn :-D Skal spre positive vibrasjoner over alle jeg møter på idag. Sur eller blid. Er noen med? er jo ikke noe som irriterer folk mer enn fornøyde mennesker
Gjest Katten. Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Å nei da:-D Idag er jeg overraskende positiv og opptimistisk. Ikke hverdag jeg våkner med ett smil av ingen grunn :-D Skal spre positive vibrasjoner over alle jeg møter på idag. Sur eller blid. Er noen med? er jo ikke noe som irriterer folk mer enn fornøyde mennesker Sant, så sant. Kjenner jeg alt blir irritert :D 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Sant, så sant. Kjenner jeg alt blir irritert :D
Sunniva81 Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 God morgen godtfolk! Har fridag i dag, og den skal nytes til det fulle. Kunne tenkt meg å nyte den uten tannpine da, men livet smiler og dagen skal bli knall uansett Det er jo fredag og strax helg, folkens!! 1
Gjest Regza Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Klokka er bare 02:13 her... men kan spre morraglede allikavel jeg. God morgen! AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! 1
Xaphan Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Å nei da:-D Idag er jeg overraskende positiv og opptimistisk. Ikke hverdag jeg våkner med ett smil av ingen grunn :-D Skal spre positive vibrasjoner over alle jeg møter på idag. Sur eller blid. Er noen med? er jo ikke noe som irriterer folk mer enn fornøyde mennesker Morn du! Jeg er med på å spre god stemning i dag. Mennesker som deg er inspirerende altså
LoneWolf Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Ikke en god morgen! Måtte ringe til sjefen og si at jeg ikke kommer på jobb pga jeg skadet foten i går så jeg knapt kan gå! Og jeg er typen som ALLTID kommer på jobb. Har ikke vert vekke en eneste dag siden jeg begynte
MissLibellula Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 God morgen alle sammen! Jeg skal spre litt glede i dag ved å sende noe hjemmestrikket i posten til en venninne som sliter litt
Xaphan Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Ikke en god morgen! Måtte ringe til sjefen og si at jeg ikke kommer på jobb pga jeg skadet foten i går så jeg knapt kan gå! Og jeg er typen som ALLTID kommer på jobb. Har ikke vert vekke en eneste dag siden jeg begynte Ånei! Men det er da ikke noe galt å gå glipp av jobb én dag, når du vanligvis er flink til å møte opp Benytt fridagen og immobiliteten til å gjøre noe skikkelig koselig, sett deg ned med en film og spis godteri og bare plei deg selv! God morgen alle sammen! Jeg skal spre litt glede i dag ved å sende noe hjemmestrikket i posten til en venninne som sliter litt Så hyggelig! Det minner meg på at jeg har lovet å sende pappa postkort fra England.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå