Gå til innhold

God morgen :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle en riktig fin dag, om du skal på skole, jobb eller være hjemme:) Start hverdag med ett smil, og du vil få det som du øøøh.. vil..(?) :klemmer: Gjør noe fint til deg selv idag, fordi du fortjener det. Eller bare fordi du har lyst :) :helen :strix: :

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenstund er tull i grunn :D

Å nei da:-D Idag er jeg overraskende positiv og opptimistisk. Ikke hverdag jeg våkner med ett smil av ingen grunn :-D Skal spre positive vibrasjoner over alle jeg møter på idag. Sur eller blid. Er noen med? er jo ikke noe som irriterer folk mer enn fornøyde mennesker :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Å nei da:-D Idag er jeg overraskende positiv og opptimistisk. Ikke hverdag jeg våkner med ett smil av ingen grunn :-D Skal spre positive vibrasjoner over alle jeg møter på idag. Sur eller blid. Er noen med? er jo ikke noe som irriterer folk mer enn fornøyde mennesker :fnise:

Sant, så sant. Kjenner jeg alt blir irritert :D

• Liker 1
Skrevet

Sant, så sant. Kjenner jeg alt blir irritert :D

:fnise:

Skrevet

God morgen godtfolk! :) Har fridag i dag, og den skal nytes til det fulle. Kunne tenkt meg å nyte den uten tannpine da, men livet smiler og dagen skal bli knall uansett :jepp:

Det er jo fredag og strax helg, folkens!! :danser::danse:

• Liker 1
Skrevet

Klokka er bare 02:13 her... men kan spre morraglede allikavel jeg.

God morgen! AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Morn du! Jeg er med på å spre god stemning i dag. Mennesker som deg er inspirerende altså ;)

Skrevet

Ikke en god morgen! Måtte ringe til sjefen og si at jeg ikke kommer på jobb pga jeg skadet foten i går så jeg knapt kan gå! Og jeg er typen som ALLTID kommer på jobb. Har ikke vert vekke en eneste dag siden jeg begynte :(

Skrevet

God morgen alle sammen!

Jeg skal spre litt glede i dag ved å sende noe hjemmestrikket i posten til en venninne som sliter litt :klemmer:

Skrevet

Ikke en god morgen! Måtte ringe til sjefen og si at jeg ikke kommer på jobb pga jeg skadet foten i går så jeg knapt kan gå! Og jeg er typen som ALLTID kommer på jobb. Har ikke vert vekke en eneste dag siden jeg begynte :(

Ånei! Men det er da ikke noe galt å gå glipp av jobb én dag, når du vanligvis er flink til å møte opp :) Benytt fridagen og immobiliteten til å gjøre noe skikkelig koselig, sett deg ned med en film og spis godteri og bare plei deg selv!

God morgen alle sammen!

Jeg skal spre litt glede i dag ved å sende noe hjemmestrikket i posten til en venninne som sliter litt :klemmer:

Så hyggelig! Det minner meg på at jeg har lovet å sende pappa postkort fra England.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...