Gå til innhold

HJELP, jeg er i julestemning allerede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fanden har nådd meg allerede i oktober.

Her sitter jeg og hører på julemusikk midt på svarte natta, og tenker på alt det hyggelige ved jul.. Er det flere det har klikka for her?! :tree:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha.. jeg tenkte akkuratt det samme igår, satt å smilte for meg selv og tenkte " pokkern og.. julestemning allerede nååå??" jeg er HELT klar for julen... for to år siden hørte jeg på julemusikk i september og bakte julekaker i SEPTEMBER! :fnise:

Skrevet

Var sånn i fjor, men i år gruer jeg meg til jul alt er så annerledes.

Skrevet

Her sitter jeg og hører på julemusikk midt på svarte natta, og tenker på alt det hyggelige ved jul.. Er det flere det har klikka for her?! :tree:

Vi er fler :nissegutt: Men har ikke hørt på julemusikk enda..

Kanskje neste gang jeg skal pakke inn en gave :nissevink:

Skrevet

Melder meg inn jeg også gitt :) jeg prøver å holde meg sterk og unngå julemusikk, men igår såg jeg på mikke og pluto, den juleepisoden der de går for å finne juletre og får med seg snipp og snapp inn igjen :) hihi

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Jeg også, siden det er første julen jeg og sambo skal feire sammen :)

• Liker 1
Skrevet

? :tristbla:

Skrevet (endret)

dobbelpost!

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet

:hakeslepp::sjokkert:

Skrevet (endret)

:fnise: Jeg får også noen innfall av julestemning i ny og ne..Men har det ikke konstant. Og jeg hater at butikkene starter julen så tidlig..De "bruker opp" jula for den er her på ordentlig!

Men jeg gleder meg masse til å sette opp adventsstake, henge julestjerna i vinduet, bake og høre julemusikk! :strix:

Endret av ara
Skrevet

dobbelpost!

Blir min første jul uten samboer:( Er litt trist for vi hadde så mange minner. Feiret vel 3 jul sammen. Jeg skal prøve å gjøre det beste ut av jul likevel. Jeg er så glad i jul og alt som hører til.

Skrevet

Synd for deg. Gled deg til å være ferdig med jul og i påskestemning i desember.

Skrevet

Blir min første jul uten samboer:( Er litt trist for vi hadde så mange minner. Feiret vel 3 jul sammen. Jeg skal prøve å gjøre det beste ut av jul likevel. Jeg er så glad i jul og alt som hører til.

:klem:

Håper du kan kose deg for det. Selvom det er trist!

Skrevet

Synes du er heldig som har fått litt julestemning jeg! Ikke hatt det siden jeg var liten jeg.. :tristbla:

Skrevet

Julestemninga har ikke nådd meg enda. Den pleier å komme når jeg begynner å pakke julegaver, så det utsetter jeg mot november (selv om de fleste gravene allerede er kjøpt inn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...