AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Kan noen gi meg tips og råd her. Har hatt en vekt mann på kroken ganske lenge nå. (begynner og nærme seg 3 år) men det er KLIN UMULIG og hale inn denne fisken. jeg vet vekten trenger tid og alt det andre som står på nett. Men har noen erfaringer? en løvekvinne som har vært/ er sammen med en vektmann f.eks. Hvordan fikk du han inn uten av fiskesnora røyk? Takker for alle serriøse svar. Useriøse vil bli ignorert
kash Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Han er gjerne litt redd for å være den første som tar forholdet til et høyere nivå.Mulig han har veiet mye "for og mot" om han skal ta denne praten med deg, men at det rett og slett ikke er blitt til enda. Kansje du heller skulle tatt intiativ til denne samtalen. Det kan jo også være at han ikke ønsker å gå videre i noe forhold med deg, men at han rett og slett vet hvor såret du kommer til å bli når han forteller deg dette.. (utsetter det) Er selv vekt
Phaedra Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Start gjerne en ny tråd for å diskutere hvorvidt temaet er overtro eller ikke. Phaedra,mod 1
Ekerilar Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 I det virkelige liv spiller ikke stjernetegn noen rolle. Dette vil bare forvirre deg og gjøre det vanskeligere. Hvorfor kan du ikke ta problemene for det de er uten å blande inn årstiden man er født på?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ser tråden er ryddet for avsporinger om overtro tidligere, og håper jeg ikke blir slettet selv om jeg tror det er andre ting enn astrologi som har innvirkning på vår personlighet. Ta en kikk på alle parene du kjenner til, og du vil trolig finne at det er mange astrologisk umulige kom binasjoner rundt om. Jeg er selv vær og mannen er fisk. Det skulle i følge astrologien ikke funke i det hele tatt, men ikke var han umulig å få på kroken, og ikke var han umulig å dra inn Når man holder på med en fyr i tre år uten å få en avklaring er det ikke fordi han er født mellom 19. februar og 20. mars, men fordi han trolig ikke er særlig interessert i et forhold med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg skrev ikke ett innlegg her inne for og høre hva dere anti troende mener. Ta den diskusjonene ett annet sted. jeg skrev her inne fordi JEG tror på det. Og dere kan le meg i trynet så mye dere orker, kommer ikke til og forandre min mening for fem øre. Jeg er ikke RETARDA! er fullt klar over at det er andre ting som spiller inn. som ting fra "reality" .. kan ikke dere andre værsåsnill og hole kjeft? hvorfor MÅ dere på død og liv trykke alle deres meninger om alt her i verden over på folk? jeg er ikke intresert i og høre hva dere IKKE tror på, og pga det burde heller INGEN ANDRE TRO! faen til idioti. Bare la folk være og tro hva de vil. Gå inn og les noe annet en religion og tarot tråden om det plager deg/dere så mye.. 1
Ekerilar Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Hva feiler det deg? Du spurte etter tips og råd. Du takket på forhånd for alle "serriøse" svar. Jeg og andre har svart deg seriøst. Vi har gitt det tips og råd. Også skal du kjefte og smelle fordi alle andre ikke lever i den samme fantasiverdenen som deg? Skal du ha et eget forum for alle som lever i Narnia? Du kan i det minste si ifra i åpningsposten din at du kun ønsker svar fra de som tenker slik som du gjør. Du ønsker en diskusjon der alle er enige, og alle som er uenige skal holde kjeft. Høres ikke akkurat veldig givende ut. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." -George S. Patton 1
Alice123 Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Om du styrer med samme mann i tre år uten at det skjer noe, så er han neppe interessert. Uansett når han er født. Kjipt, men du burde nok gå videre og lete etter en annen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg spurte angående horskopet vekt og løve.. noe JEG tror på. Det er så typisk folk og bare tråkke på det fordi DERE syntes det er latterlig. Kan dere ikke holde det for dere selv? hvorfor MÅ dere prøve og få meg til og forstå at "Horoskop ogsånnt er bullshit" DET er bullshit. Svaret mitt går til de som prøver og trykke den forbanna meninga si over på meg, ikke deg som svarer ordentlig. Tror ikke DU på horskop? helt greit for meg jeg tråkker ikke på deg av den grunn. eller prøver og overbevise deg om at det er noe sannhet i det. Men la nå for gudenes skyld meg tro på det. Har du ikke svar på det jeg lurer på, så ikke svar i det hele tatt.. Er vel ikke værre enn det? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg postet i riktig tråd også. når det står horoskop og tarot som undertittel på forsiden regner jeg med at jeg faktisk kan spørre om sånnt her, og få ett svar men samtidig bli respekt for min mening. eller i det minste få være i fred fra dere som syntes det er latterlig.
Gjøa Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Har du lest denne artikkelen? Kanskje du finner noen svar der. Ellers har jeg ikke så mye å komme med. Går dårlig overens med vekter selv. Syns de er litt trege og arrogante, men lykke til med fangsten.
Lutetium 71 Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Kan noen gi meg tips og råd her. Har hatt en vekt mann på kroken ganske lenge nå. (begynner og nærme seg 3 år) men det er KLIN UMULIG og hale inn denne fisken. jeg vet vekten trenger tid og alt det andre som står på nett. Men har noen erfaringer? en løvekvinne som har vært/ er sammen med en vektmann f.eks. Hvordan fikk du han inn uten av fiskesnora røyk? Takker for alle serriøse svar. Useriøse vil bli ignorert Både jeg og exen tilhørte samme stjernetegn. Det var ikke horoskopet som gjorde at vi skilte lag, for å si det forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå