AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har vært singel i ett år nå, forsåvidt ikke lenge men xn min ble sammen med en ny jente ca 3 uker etter det ble slutt mellom oss så det "gnager" jo litt i mitt lille "dumme" hode at ingen vil ha meg. Jeg fant ut etter xn ville jeg ha 6 mnd pause fra menn og finne ut hvordan jeg følte med meg selv, selvtilliten økte og jeg nyter verden. MEN... Har snakket litt med forskjellige menn, men merker jeg har veldig lett for å ende opp som rebound-girl. Bare siden Mai har jeg hatt TRE stk hvor jeg har følt meg som en de kose seg med bare.. Har ventet 4-6 uker med å ha sex men likevel, når de har fått det de vil ha noen ganger kjølner det og alt bare fordufter. Hva gjør jeg feil? Jeg er ikke masete på sms/tlf/facebook, heller det at jeg har litt noia for å være masakjerring. Jeg er litt der, sender sms og avtaler noe feks om tre dager frem i tid så kanskje 2-3 timer før avtalen melder jeg å spør om småting (om jeg skal ta med film feks) Tror rett og slett jeg trenger datingtips! Jeg har bare så lyst på en snill gutt/mann som tar meg som jeg er og ikke stikker når han har fått dyppet seg...
Mr.Omg Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Ut ifra det du har skrevet kan jeg ike se at du gjør noen feil. Du virker nokså cool. Tror du bare har vært uheldig med valg av menn
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Mest sannsynlig har du vært uheldig. Men viser du noen interesse for at du faktsik har lyst til noe mer? Hva med selvtilliten, hvordan er den? Du vet, man må elske seg selv før noen andre gjør det.. eller noe i den duren hihi.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Mest sannsynlig har du vært uheldig. Men viser du noen interesse for at du faktsik har lyst til noe mer? Hva med selvtilliten, hvordan er den? Du vet, man må elske seg selv før noen andre gjør det.. eller noe i den duren hihi. Vel, jeg mener at jeg gjør det da. Siden jeg svarer med at "jeg vil se hva dette blir" med tanke på at jeg vil vente noen uker med sex. Men er jo mulig jeg ikke er tydelig nok.. Vel, vil ikke påstå det er noe i veien med selvtilliten min, jeg er glad i meg selv og vil påstå jeg viser meg selv som en som har troen på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå