MilliVanilli Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Foundation - må sitte godt - moderat dekkevne, vil ha et naturlig resultat! Concealer - god dekkevne uten å se unaturlig ut. Har tidligere brukt Make Up Store sin Reflex Cover, storfornøyd med den, men ønsker litt mer dekkevne. Solpudder - bør sitte bra, typ longwear - uten skimmer Rouge har jeg aldri brukt, men ønsker å prøve det ut til en forandring! Har tenkt på peachfarget, hva tenker dere om det? Evt. andre forslag? Har ganske nøytrale undertoner i huden(men bruker ofte litt selvbruningskrem, og da blir jeg ofte mer varm enn kald:P), men mørke grønnbrune øyne og ganske lyst hår(kald blondfarge). :-) Edit: er også på leting etter den perfekte nude leppestiften! Den kan ikke være for lys da jeg ikke er blek i ansiktet, og ikke være over til det oransje(jeg synes ikke det er noe fint), bare plain "beige nude", om så kan sies! :-) Endret 7. oktober 2011 av MilliVanilli
lintin Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Som foundation ville jeg anbefalt MAC Studio Sculpt Foundation. Ingen over, ingen ved siden av:-) Jeg har testet den på bloggen min om du vil lese mer: http://sminketips.blogspot.com/2010/12/test-mac-studio-sculpt-foundation.html
pandabear Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Har du prøvd make up store cover all mix? Det er hvertfall min favoritt concealer. Vet adt noen syns den blir litt tung under øynene, men jeg har ike hatt dette problemet. Når det gjelder matt solpudder vil jeg anbefale Too Faced Chocolate Soleil på det sterkeste
Almarea Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Av concealer anbefaler jeg sterkt Diorskin Nude Skin Perfecting Hydrating Concealer fra Christian Dior. Den har fantastisk dekkevne og gir i tillegg fukt, slik at øyeområdet ikke ser tørt og kakete ut når man har lagt foundation. (Strawberrynet selger denne) Av foundation vil jeg anbefale deg å teste tikei sin mineralfoundation. Dekker så mye som du selv ønsker, og sitter pent hele dagen. (Tikei.se selger denne) Du kan bestille testere og de er veldig hjelpsomme for å hjelpe deg til å finne riktig farge. Tikei har også nydelig rougefarger, forøvrig. Lykke til med prøving!
challenger Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Til nude leppestift anbefaler jeg YSL Rouge Volupte nr 2 (om jeg ikke husker helt feil, nr er slitt bort på min). Den er litt beige-ish i fargen. Veldig fin om du er litt gylden i huden.
Chocoholic Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Foundation - må sitte godt - moderat dekkevne, vil ha et naturlig resultat! Concealer - god dekkevne uten å se unaturlig ut. Har tidligere brukt Make Up Store sin Reflex Cover, storfornøyd med den, men ønsker litt mer dekkevne. Solpudder - bør sitte bra, typ longwear - uten skimmer Rouge har jeg aldri brukt, men ønsker å prøve det ut til en forandring! Har tenkt på peachfarget, hva tenker dere om det? Evt. andre forslag? Har ganske nøytrale undertoner i huden(men bruker ofte litt selvbruningskrem, og da blir jeg ofte mer varm enn kald:P), men mørke grønnbrune øyne og ganske lyst hår(kald blondfarge). :-) Edit: er også på leting etter den perfekte nude leppestiften! Den kan ikke være for lys da jeg ikke er blek i ansiktet, og ikke være over til det oransje(jeg synes ikke det er noe fint), bare plain "beige nude", om så kan sies! :-) Foundation: Estée Lauder double-wear light. Holder seg fin gjennom hele dagen (skal holde 15t) og har medium dekkevne som kan gjøres lettere ved å blande inn litt fuktighetskrem, eller man kan legge to lag for å få et mer dekkende resultat. Dyr, men har ikke reagert på den og da er den verdt det. Concealer: MAC studio sculpt. Super dekkevne som ser naturlig ut og holder hele dagen. Kan bli kakete hvis man tar på for mye, men er bare å bruke en fluffy kost eller liten mengde. Solpudder er ikke noe jeg selv bruker (er evig bleik og orker ikke gjøre noe med det), men hoola fra benefit er en min søster liker godt. Har ikke skimmer og ser heller ikke skitten ut. Blush: Creme blush er de fra MAC fantastiske, og av vanlig pudder er duoene fra Dior de beste jeg har prøvd. Fine, naturlige farger og holder seg pene hele dagen. Personlig liker jeg Strawberry Sorbet, det jeg også en venninne av meg som har mye mørkere hud. Verdt å ta en titt. Leppestift: MAC myth er en nydelig farge som ser fin ut på de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå