Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme. Jeg sluttet på p-pillen i august, fikk da mensturasjon. Jeg fikk igjen mensturasjonen 8 september og hadde den i 7 dager, 25 september fikk jeg den igjen og hadde den i 4 dager. 3 oktober fikk jeg den atter en gang og hadde den kun i 3 dager. Har hatt samleie med samboeren min, men vi har "hoppet" av i svingen. Jeg er ikke kvalm, men har hatt litt "sure oppstøt" når jeg skal legge meg. Kan det være at jeg er gravid?

Endret av gjest usikker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres mer ut som du har krøll på syklusen din etter pilleslutt. Du fikk jo mensen 3 oktober...? Da er du mest sannsynlig heller ikke gravid....

Skrevet

Ja er nok bare det, jeg fikk den 8 sep, 25 sep og 3 oktoober. Men begynner jo litt å lure, siden den er så uregelmessig i andre mnd men var helt normal 1 mnd jeg fikk mensen etter p-pille slutt, 29 dager. Hadde trodd det var den måneden det skulle vært mest kluss. Men får komme meg til legen for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Ja er nok bare det, jeg fikk den 8 sep, 25 sep og 3 oktoober. Men begynner jo litt å lure, siden den er så uregelmessig i andre mnd men var helt normal 1 mnd jeg fikk mensen etter p-pille slutt, 29 dager. Hadde trodd det var den måneden det skulle vært mest kluss. Men får komme meg til legen for sikkerhetsskyld :)

Det er ingen vits i å løpe til legen. Man sier at det tar et år før kroppen er helt normalisert igjen. Jeg opplevde selv at de første syklusene var helt normale, deretter mistet jeg mensen i månedsvis Så det er normalt at det svinger litt. Dersom syklusene fortsatt er uregelmessige etter at det har gått ett år bør du bestille en legetime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...