AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Nå er det 1 og en halv måned siden jeg og eksen slo opp. Vi var begge enig i dette. Men jeg skjønner enda ikke hvorfor hun gikk rett på flørting med hennes venner og andre gutter.. Jeg har spurt henne hvorfor, så sier hun at det er fordi hun liker å få komplemang av andre gutter. Synes det er en dårlig grunn å si til meg, regner med det er noe annet. Når vi hadde gjort det slutt, så sa hun at hun ikke var klar før en ny type, eller andre gutter. Hun sa hun overhode ikke skulle ha noe med andre gutter å gjøre på en lang stund. Med en gang hun ble singel så flørtet hun vilt med hennes kjente osv.. Til og med gutter hun synes var stygg når vi var ilag. Hun sier at disse guttene kan bli pene når man blir kjent med dem.. Hun har vært å klint på mange gutter som hun overhode ikke hadde interesser før, gutter hun sa hun bare var venner med osv.. Så var hun på besøk hos meg i dag. Så spurte jeg bare om dette. Hun flirte med en bitchy latter å sa hun liker å flørte (dette sa hun litt stille da). Men jeg trodde hun ikke ville noe med gutter i det hele tatt. Var det hun sa til meg.. Men fortsatt går hun rundt å flørter med disse.. Hun må jo være ute etter noe. Har spurt om vi kan prøve på nytt, men det vil hun overhode ikke. Hun var den som egentlig ikke ville gjøre det slutt siden hun var så glaa i meg, men når det før ble slutt, så blei hun helt SYK på flørtefronten.. Vil nesten kalle henne LØS, men som jeg vet så har hun ikke hatt sex med noen, men hvem vet. Hun er den "søte" typen av jente, som er littegran sjenert og ikke så alt før frempå andre gutter. Jeg savner egentlig henne, men vil heller ikke tilbake. Når hun var på besøk i dag hos meg, så sprakk jeg i tårer (jeg gråter nesten aldri)! Kom helt ut av det blå liksom.. Har hatt vansker med å komme meg over henne, vil si jeg enda ikke er 100% ferdig med henne, men vil jo heller ikke tilbake. Klandrer meg selv over å være lei meg over denne jenta, som overhode ikke vil ha meg.. Jeg er så snodig! Vil tilbake samtidig som jeg IKKE vil.. Men fatter meg bare ikke på dette flørtet hennes! Hun sier til meg at guttene er stygge, at hun ikke vil ha noe forhold eller røre noen andre gutter.. Men hun er på de hver helg! Vi bor i samme by, å vi ser hverandre på uteplassene som oftest. Å da ser jeg henne med andre gutter hele tiden.. Nå skal jeg ikke si at jeg IKKE har klint/pult med andre. Men jeg sa til henne at jeg savner ei jenta å ha. At jeg antageligvis blir å havne i nytt forhold når jeg er over henne.. Sa til henne at jeg trenger kyss og kos.. Så derfør føler jeg det er mer greit før meg å holde på med andre enn henne.. Hun LYGER meg jo rett i trynet virker det som.. Hvem flørter med andre gutter som de mener er stygge å at de ikke vil røre dem egentlig.. Skjønner ikke noe av dette fra henne... Da det var 3 uker siden vi hadde gjort det slutt.. Så skulle vi på samme fest! Jeg sa til henne at det kunne vært greit om vi begge hold hverandre unna andre gutter/jenter siden jeg/vi var sårbare enda.. Så sa hun til meg at hun ikke kunne låve meg at hun ikke kom til å kline med noen. Jeg skjønte det ikke. Hun sa at hun hadde INGEN planer om å kline med noen, å hun ville heller ikke det. Men fortsatt kunne hun ikke låve meg noe xD Fy fan.. Hun klinte også med en da selv så sa hun at hun ikke trengte eller ville det.. Vet at jeg henger meg ALT før mye oppi eksen, men jeg er enda gla i henne.. Vil enda ha henne, men fortsatt ikke! Får ikke bort henne fra hodet mitt.. Fatter faen ikke hvorfor hun må være murt fast inni hodet mitt! Mvh Forvirret og lei gutt.
Sofiemor Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Det er slutt mellom dere, og du har ingenting med hvem hun flørter med, eller hvor mange hun flørter med. 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Nå er det 1 og en halv måned siden jeg og eksen slo opp. Vi var begge enig i dette. Men jeg skjønner enda ikke hvorfor hun gikk rett på flørting med hennes venner og andre gutter.. Jeg har spurt henne hvorfor, så sier hun at det er fordi hun liker å få komplemang av andre gutter. Synes det er en dårlig grunn å si til meg, regner med det er noe annet. Når vi hadde gjort det slutt, så sa hun at hun ikke var klar før en ny type, eller andre gutter. Hun sa hun overhode ikke skulle ha noe med andre gutter å gjøre på en lang stund. Med en gang hun ble singel så flørtet hun vilt med hennes kjente osv.. Til og med gutter hun synes var stygg når vi var ilag. Hun sier at disse guttene kan bli pene når man blir kjent med dem.. Hun har vært å klint på mange gutter som hun overhode ikke hadde interesser før, gutter hun sa hun bare var venner med osv.. Så var hun på besøk hos meg i dag. Så spurte jeg bare om dette. Hun flirte med en bitchy latter å sa hun liker å flørte (dette sa hun litt stille da). Men jeg trodde hun ikke ville noe med gutter i det hele tatt. Var det hun sa til meg.. Men fortsatt går hun rundt å flørter med disse.. Hun må jo være ute etter noe. Har spurt om vi kan prøve på nytt, men det vil hun overhode ikke. Hun var den som egentlig ikke ville gjøre det slutt siden hun var så glaa i meg, men når det før ble slutt, så blei hun helt SYK på flørtefronten.. Vil nesten kalle henne LØS, men som jeg vet så har hun ikke hatt sex med noen, men hvem vet. Hun er den "søte" typen av jente, som er littegran sjenert og ikke så alt før frempå andre gutter. Jeg savner egentlig henne, men vil heller ikke tilbake. Når hun var på besøk i dag hos meg, så sprakk jeg i tårer (jeg gråter nesten aldri)! Kom helt ut av det blå liksom.. Har hatt vansker med å komme meg over henne, vil si jeg enda ikke er 100% ferdig med henne, men vil jo heller ikke tilbake. Klandrer meg selv over å være lei meg over denne jenta, som overhode ikke vil ha meg.. Jeg er så snodig! Vil tilbake samtidig som jeg IKKE vil.. Men fatter meg bare ikke på dette flørtet hennes! Hun sier til meg at guttene er stygge, at hun ikke vil ha noe forhold eller røre noen andre gutter.. Men hun er på de hver helg! Vi bor i samme by, å vi ser hverandre på uteplassene som oftest. Å da ser jeg henne med andre gutter hele tiden.. Nå skal jeg ikke si at jeg IKKE har klint/pult med andre. Men jeg sa til henne at jeg savner ei jenta å ha. At jeg antageligvis blir å havne i nytt forhold når jeg er over henne.. Sa til henne at jeg trenger kyss og kos.. Så derfør føler jeg det er mer greit før meg å holde på med andre enn henne.. Hun LYGER meg jo rett i trynet virker det som.. Hvem flørter med andre gutter som de mener er stygge å at de ikke vil røre dem egentlig.. Skjønner ikke noe av dette fra henne... Da det var 3 uker siden vi hadde gjort det slutt.. Så skulle vi på samme fest! Jeg sa til henne at det kunne vært greit om vi begge hold hverandre unna andre gutter/jenter siden jeg/vi var sårbare enda.. Så sa hun til meg at hun ikke kunne låve meg at hun ikke kom til å kline med noen. Jeg skjønte det ikke. Hun sa at hun hadde INGEN planer om å kline med noen, å hun ville heller ikke det. Men fortsatt kunne hun ikke låve meg noe xD Fy fan.. Hun klinte også med en da selv så sa hun at hun ikke trengte eller ville det.. Vet at jeg henger meg ALT før mye oppi eksen, men jeg er enda gla i henne.. Vil enda ha henne, men fortsatt ikke! Får ikke bort henne fra hodet mitt.. Fatter faen ikke hvorfor hun må være murt fast inni hodet mitt! Mvh Forvirret og lei gutt. kjenner meg igjen.... og må si beste jeg gjorde var og komme meg unna og glemme henne.... er langt fra enkelt. men sånne damer er ikke verdt en dritt.... vanskelig å si hva som funker. pga med engang du blir alene,så vil du jo tenke på henne... men uansett, vær med venner. skaff deg hobby. og alltid sørg for at du gjør noe ,som får hodet vekk fra tankene på henne.... jeg ,begynte gå ut med venner hver helg. (ikke for å sjekke damer, for der var jeg ikke, men pga sosiale...) så i ukedagene. trening. venner osv.. men en ting til som hjelper. hvergang du savner eksen. så tenk på negative sider ved henne. da får du en litt kvalmende effekt og etter noen uker/mnd så tenker du ikke lenger positivt på henne. men alt er negativt... trikset er å konstant lure hjernen.... til navnet til eksen er lik negativt.... men ikke så mye at du blir fly forbanna da:)
Sofiemor Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 kjenner meg igjen.... og må si beste jeg gjorde var og komme meg unna og glemme henne.... er langt fra enkelt. men sånne damer er ikke verdt en dritt.... vanskelig å si hva som funker. pga med engang du blir alene,så vil du jo tenke på henne... men uansett, vær med venner. skaff deg hobby. og alltid sørg for at du gjør noe ,som får hodet vekk fra tankene på henne.... jeg ,begynte gå ut med venner hver helg. (ikke for å sjekke damer, for der var jeg ikke, men pga sosiale...) så i ukedagene. trening. venner osv.. men en ting til som hjelper. hvergang du savner eksen. så tenk på negative sider ved henne. da får du en litt kvalmende effekt og etter noen uker/mnd så tenker du ikke lenger positivt på henne. men alt er negativt... trikset er å konstant lure hjernen.... til navnet til eksen er lik negativt.... men ikke så mye at du blir fly forbanna da:) De var enige om å gjøre det slutt. Hvorfor skal ikke eksen hans få lov til å gå videre? Må hun sitte inne å sørge i månedsvis, før det er akseptabelt å flørte med en gutt igjen? 3
Daniel84 Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 De var enige om å gjøre det slutt. Hvorfor skal ikke eksen hans få lov til å gå videre? Må hun sitte inne å sørge i månedsvis, før det er akseptabelt å flørte med en gutt igjen? Nei, men litt respekt kan man ha for den andre parten da. 2
Lady La-Laa Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Er det ikke bare deilig å være kvitt henne da? Når hun er slik en type som stadig trenger å smøre egoet sitt og booste selvtilliten ved å høste komplimenter fra andre mennesker.. Høres meget slitsomt ut! Slik en evig komplimentjakt for å føle det bedre med seg selv... På tide å finne noen andre verdier og en større mening i livet, tenker nå jeg og holder meg langt unna slike fattige sjeler... Forøvrig, når det gjelder dette med at hun slenger seg rundt gutter som hun ikke engang har noen virkelig interesse for, så er det gjerne fordi det sjeldent spiller noen rolle for disse "selvtillitsboosterene" hvor oppmerksomheten kommer fra, så lenge de får de får den oppmerksomheten de så sårt trenger!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg syns det kommer an på. I mitt første forhold var det jeg som gjorde det slutt. Da ventet jeg i respekt for han noen mnd før jeg begynte å flørte med andre. Flørtet nok litt, men ikke åpenlyst sånn at han fikk det med seg. Han fikk seg faktisk ny dame, før jeg startet med andre gutter. Kunne aldri f.eks flørtet på Facebook eller klint med noen foran han, det hadde vært respektløst. De to andre forholdene mine derimot. Forhold nr to var han så å si utro (ikke sex, men likevel) og selv om det var jeg som sa ordene "det er slutt", var det han som la opp til det. Dagen etter var jeg på date med ny fyr, og to uker senere hadde vi sex. Hadde ikke dårlig samvittighet for det. Han ble også sammen med sin ex uken etter eller noe, så tror ikke han tok det så tungt. I mitt siste forhold var det han som gjorde det slutt, og da var jeg også snar med å "hoppe på" andre gutter, Jeg sitter ikke og griner og sørger i ukesvis over en drittsekk. Jeg går videre, og for meg er den beste måten å gå videre på å involvere meg med andre gutter. Som kan gi meg komplimenter, sex osv. Hvis man dumper en person, kan man faktisk ikke forvente at den venter med flørtingen for å skåne deg. Jeg gjør ikke noe av dette åpentlyst, feks legger ut ting på Facebook, men om han skulle se oss hånd i hånd på byen driter jeg i det. Jeg gjør som jeg vil, prøver verken å vise han det eller skjule det. Hmm, konklusjonen er vel at man bør ta litt hensyn dersom man er den som dumper, men om man er den som blir dumpet kan man kjøre på med andre. Og: Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal oppdage hva exen holder på med heller? Man kan fjerne vedkommende fra Facebook, og trenger ikke oppsøke stedene hun/han henger på. Jeg har aldri støtt på exer ufrivillig. Hvordan får du vite at hun har klint og flørtet med andre i det hele tatt? Jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor man f.eks skal komme på samme fest rett etter et brudd. Hold dere unna hverandre, da blir alt så mye lettere. Høres sikkert krass ut nå, men jeg kjenner jeg blir litt irritert når folk gjør det så mye verre for seg selv. Hold avstand, ikke rør rundt i smerten hele tiden. Virker som om enkelte her inne oppsøker ting som gjør vondt. I kjærlighetssorg kunne jeg aldri i min villeste fantasi drømt om å oppsøke utestedet til exen, snakket med han på tlf, spurt hvem han klinte med, hørt med felles venner hvem han pulte i helgen, dratt på besøk for å "snakke" osv osv. Alt blir bare verre da! Få litt selvkontroll og hold deg unna, så slipper du å bli såret på denne måten. Det kan godt hende exen min har pult ti jenter og flørter vilt, men jeg vet ikke om det og vil heller ikke vite det. Jeg holder på å gå videre, og trenger ikke vond informasjon om exen. Han er ute av livet mitt og jeg vet ikke hva han gjør eller hvem han holder på med, og godt er det. Dette er jo selvpining på høyeste nivå. Hold deg unna exen din og gå videre. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Naw ^^ Flott innlegg du over meg! =) Og dere andre, takk før hjelp! Du har rett.. Skal DRITE i hva eksen gjør å prøve holde meg unna henne ! Men hun kommer å henter de siste tingene sine på søndagen.. Hun har vært treg med utflyttingen, så har blitt pint litt av det. Se hennes ting ligge her, å stadig møte på henne når hun kommer før å hente. Men søndagen så er det SLUTT! Da er vi helt ferdig..! =) Jeg VET at hun som oftest går ut på denne uteplassen jeg går ut på.. Fordi det er den beste uteplassen i byen! Å jeg vil ikke la henne ødelegge før meg.. Drar ikke på andre plasser bare før hun er på den beste liksom.. Alle mine venner går på denne uteplassen, så er klart jeg går dit.. Må bare prøve å overse henne om jeg ser henne kline med andre! Men fra søndagen av, så slipper jeg møte henne slik som vi må ha gjort i det siste! Nå kan jeg ENDELIG bare se på henne som en vanelig person.. Enten overse henne HELT, eller bare si hei og ikke mer som man gjør til folk man vet hvem er eller kjenner litt.. Skal bli godt når søndagen er over! Men i morgen og på lørdagen så skal jeg drikke å kose meg! Skal finne meg ei jenta å ta med på byen Vet om ei jeg kan kose å kysse på så :D Får kose meg ! Finner som oftest jenter på byen, så skal ikke være noe problem.
Mr.Omg Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du lager en så stor sak ut av dette. Du sier jo at det er slutt mellom dere og du ikke vil tilbake til henne... Hva så om hun ljuger til deg? Det er jo slutt uansett. Det virker som om du er alt for mye sammen med henne. Det kan jo også tenkes at dette er hennes måte å sørge over bruddet på?
Gjest Håpløs Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 TS virker fryktelig kontrollerende. Jeg synes det er bra at den jenta kommer seg videre 3
Facepainter Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 TS virker fryktelig kontrollerende. Jeg synes det er bra at den jenta kommer seg videre Enig, og sjalu, men de to fine egenskapene er vel linket
smilo Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Du ønsket det skulle bli slutt..Hun ville det egentlig ikke. Hun går videre..du angrer.. Hva er problemet? Som man reder ligger man...Get over it... 2
Gjest Håpløs Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er sjokkert over hvor mange som støtter TS her. Han har gravd sin egen grav. 1
Caramela Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Det er slutt mellom dere, og du har ingenting med hvem hun flørter med, eller hvor mange hun flørter med. Helt enig! 1
WinterDawn Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Virker som om du er veldig kontrollerende og ønsker at hun skal oppføre seg på et vis, mens du kan oppføre deg på et annet. Så lenge dere ikke er i et forhold, har du ingenting å si på hvordan hun oppfører seg. Det er muligens litt respektløst av henne dersom hun kysset en annen foran deg på en fest, og selvfølgelig er det trist at du blir såret, men husk at alle mennesker reagerer og håndterer situasjoner individuelt. Og det er ganske vanlig å utragere på den måten etter et brudd, før man etterhvert finner en balanse på hvordan man vil leve som singel. Og kanskje hun vet at du har kysset og hatt sex med andre (som du skriver at du har), og tenker det samme om deg? Endret 10. oktober 2011 av WinterDawn 1
Viljaa Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 Nei, men litt respekt kan man ha for den andre parten da. Selvfølgelig kan man det. Men siden dere ikke er i et par ka du ikke lengre kreve det av henne. Folk kommer over havarerte forhold på hver sin måte, og det hjelper deg ikke det minste å henge deg opp i hva hun gjør og ikke gjør med andre nå som det er slutt.
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Selvfølgelig kan man det. Men siden dere ikke er i et par ka du ikke lengre kreve det av henne. Folk kommer over havarerte forhold på hver sin måte, og det hjelper deg ikke det minste å henge deg opp i hva hun gjør og ikke gjør med andre nå som det er slutt. Må være jævla kult å felles omgangskrets med en eks. Eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Et råd til deg ts: Ikke grav deg ned i dette, det gjør bare vondt verre. Dere er ikke sammen lenger, og selv om du gjerne skulle ønsket at hun fortsatt bare ville kline med nettopp deg, så er det desverre ikke slik det fungerer. Ja, kvinner ønsker raskt nye partnere eller en uforpliktende flørt og har også ofte forutsetning for å få det, men det beste er faktisk å glemme hele greia. Det er hardt, men det er som regel det som må til for å kunne komme videre selv. Fokuser heller på å finne jenta som heller vil bruke energien på nettopp deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå