momo Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Lurer på om en korsett strammer bra opp. Også lurer jeg på om noen vet om noen bra butikker i Oslo hvor de har bra utvalg i korsetter. :D :D
jea Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 Ja korsett strammer opp det meste..Vet ikke om eksakte butikker ,men vet att mange undertøys butikker har i oslo....."Det lille under" har!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Det er viktig at du prøver undertøy og kjole sammen før du kjøper. Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte kjolen min. Kjøpte et korsett i en undertøysbutikk i Oslo, og den var ikke fin under kjolen i det hele tatt. Det dumme var at jeg ikke fikk bytta den etterpå. Ta heller kontakt med en brudesalong. Tror de fleste selger korsetter. De kan hjelpe deg å finne noe som løfter opp, strammer inn, å som sitter pent under kjolen. Det er i hvertfall min erfaring!
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Korsettet mitt strammer iallefall grundig opp. Skal ikke putte mye mat i kroppen den dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå