Gå til innhold

Plukker dere opp mynter?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg plukker opp hver j**** mynt jeg finner.Om det så bare er en 50øring.

Plukket opp en bukseknapp idag..trudde det var en 50øring. Vurderte å bare putte den i lomma og late som om at det var en 50øring.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det må være minst en tier før jeg gidder å plukke opp mynter, altså. Når det er sagt, så elsker jeg tiere og tjuekroninger. :sjenert:

Skrevet

haha TS! 50øringer synes jeg bare er irriterende, så du plukker sikkert opp noen av mine på din vei.

Selv plukker jeg opp 10ere og oppover.. Men mye gøyere å finne sedler :D

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg pleier å spytte på mynter for å kaste de på bakken slik at uvitende kan plukke de opp :lur:

Neida.. men det kan hende noen gjør det! Tenk på det neste gang du plukker de opp.. eller.. kanskje noen gjør det med myntene de betaler med også.. æsj.. når jeg tenker på det så må jo alle slags mulige penger være full i rare ting .. :haar:

• Liker 1
Skrevet

Neeei tar sjeldent opp mynter fordi jeg syns det er ekkelt, men så vasker jeg gjerne myntene jeg får i butikken da. hehe

Skrevet

Jeg pleier å spytte på mynter for å kaste de på bakken slik at uvitende kan plukke de opp :lur:

Neida.. men det kan hende noen gjør det! Tenk på det neste gang du plukker de opp.. eller.. kanskje noen gjør det med myntene de betaler med også.. æsj.. når jeg tenker på det så må jo alle slags mulige penger være full i rare ting .. :haar:

haha! ser det for meg, du spytter og tramper på alle myntene du mister på bakken, før du går videre eller? :fnise:

Da må du tenke på alle som har tatt i handlevogner, toalettdører (flere som ikke vasker henda etter seg) osv også.. :/

Gjest Solmåne
Skrevet

Da må du tenke på alle som har tatt i handlevogner, toalettdører (flere som ikke vasker henda etter seg) osv også.. :/

Believe me... I DO!

Gjest Uglefot
Skrevet

Hmm,føler meg nesten litt grådig nå. som går rundt å plukker opp småmynter.

Men sånn hygienemessig sett så pakker jeg altså ikke myntene i munnen, jeg stapper dem i lomma. Og jeg slikker ikke fingrene mine etterpå. Tror ikke det å plukke opp en mynt på et fortau er så mye verre enn alle dørene og håndtakene vi tafser på hver dag. Tenk på alle kortautomatene vi trykker på! Og stopp-knappen på buss/trikk. Tastaturer rundt omkring.

Joda, det er hyggeligere å finne sedler! Lenge siden sist jeg fant det..

Skrevet

Sjelden/aldri jeg finner mynter, og hvis jeg gjør det, er det en enkroning. De plukker jeg som regel ikke opp.

Men jeg fant en gang en 200 lapp ved siden av en parkeringsautomat! Da ble jeg overrasket. Etter at jeg hadde plukket den opp så jeg meg rundt, for å se om det var noen andre i nærheten. Jeg så ingen, å gikk så raskt videre!

Det er ihvertfall... 3 år siden nå. Har ikke funnet noe av verdi siden den gang. :gjeiper:

Gjest Solmåne
Skrevet

Jepp, det hadde nok blitt litt slitsomt hvis vi skulle tenkt på absolutt alle bakterier vi er borti dagen.. mobilen er nok en større bakteriebombe enn en mynt man finner på bakken! Det er en grunn til at vi har fått immunsystemet vårt iallefall ...

Glemte å si at jeg også plukker mynter fra bakken.. :fnise:

Gjest MorAase
Skrevet

Klart en forbamer seg over hjemløse mynter. En er da ikke helt hjerterå heller.

Gjest Uglefot
Skrevet

Tenkte jeg skulle ha et prosjekt neste år. Skal legge alt jeg finner av mynter og eventuelt sedler på en boks og se hvor mye jeg finner gjennom ett år.

Vi kan ha en konkurranse! Den som finner mest vinner....ingenting, men heder og ære!

Skrevet

Finner de som regel i min egen lomme jeg :sjenert:

Gjest Uglefot
Skrevet

Klart en forbamer seg over hjemløse mynter. En er da ikke helt hjerterå heller.

I mitt tilfelle så føler jeg ofte at det er mynten som forbarmer seg over meg. "se der, en stakkar fattig j****, får glinse litt ekstra slik at hun får prim på skiva idag også"

Gjest Uglefot
Skrevet

Finner de som regel i min egen lomme jeg :sjenert:

Det kan være mye mer å finne i andre sine lommer, sjekk de også!

Gjest MorAase
Skrevet

Tenkte jeg skulle ha et prosjekt neste år. Skal legge alt jeg finner av mynter og eventuelt sedler på en boks og se hvor mye jeg finner gjennom ett år.

Vi kan ha en konkurranse! Den som finner mest vinner....ingenting, men heder og ære!

Hva med alle de andre sine mynter :cool: :gjeiper:

Gjest Uglefot
Skrevet

Hva med alle de andre sine mynter :cool: :gjeiper:

Njaaa,jeg tenkte det først men så kom jeg på at jeg er en så dårlig taper... :sjenert:

Skrevet

Jeg plukker som regel opp mynter jeg finner. En krone her og en krone der er penger det og! Men det gøyeste en som sagt sedler. Heldigvis finnes jeg disse jevnlig, dog jeg kun har funnet to 500-lapper i mitt liv. Det går mest i 100 og 200-lapper. Jeg har enda til gode å finne en 1000-lapp :fnise:

Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg plukker som regel opp mynter jeg finner. En krone her og en krone der er penger det og! Men det gøyeste en som sagt sedler. Heldigvis finnes jeg disse jevnlig, dog jeg kun har funnet to 500-lapper i mitt liv. Det går mest i 100 og 200-lapper. Jeg har enda til gode å finne en 1000-lapp :fnise:

KUN har funnet toooo 500-lapper?? Har til gode å finne en eneste en av den sorten jeg.

Hvor bor du da? Utenfor pengebingen til Skrue? Jeg vil også finne slike sedler.

• Liker 1
Skrevet

Jada, også de stakkars 50-øringene. Har gått forbi noen 50-øringer og har alltid angret i flere timer etterpå (!). Men pleier som regel å bare putte de rett i lomma, hvor jeg deretter glemmer dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...