Gå til innhold

Guttas hatliste for dameklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer an på hvor og når. Mange som nevner linbukse og hettegensere, i avslappede situasjoner synes jeg dette er helt fine plagg. Men ikke noe man benytter på daglig basis og i jobbsammenheng selvfølgelig.

Ellers er jeg veldig enig i stilen med rosa skjorter, spisse sko og pannebånd. Om en fyr har denne stilen kan han være så kjekk som bare det, men han vil uansett være uinteressant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Spisse sko

- Smale belter

- Bukser med før høyt liv

Det kommer jo litt an på mannen da. :)

Skrevet

Rosa skjorte og spisse sko er da ikke ille det.

Not-list

Rumpetaske

Synlig Wifebeater/ singlet trøye (Stygt uansett kroppsfigur)

Boots med for høy hæl

Grilldress for sure

Lue året rundt

Hvite tennissokker til pensko

Disse tøyveskene/¨minibaggene¨ mange går rundt å bærer

Slitte sneakers om vintern

Tjukke sølvlenker rundt hals og armleddet.

Synlig bokser

LMC klær og den typiske kurderstilen

Hahaha, trodde det var bare jeg som synes den butikken bare har kurder klær... :skratte:

Skrevet

Kommer an på hvor og når. Mange som nevner linbukse og hettegensere, i avslappede situasjoner synes jeg dette er helt fine plagg. Men ikke noe man benytter på daglig basis og i jobbsammenheng selvfølgelig.

Ellers er jeg veldig enig i stilen med rosa skjorter, spisse sko og pannebånd. Om en fyr har denne stilen kan han være så kjekk som bare det, men han vil uansett være uinteressant.

Legg til pølseskinnsbukser og diamantøredobb så har du stilen :spy:

Skrevet

Å huff, diamantørdepobben ja, hvordan kunne jeg glemme den. :tristbla: Petter Pilgård eller hva han heter er vel prakteksemplaret på noen som er alt jeg ikke vil ha! Gi meg en MANN!

Skrevet

Rosa skjorte og spissesko kan se fint ut vist det ikke er kombinerts sammen, men med andre klær og farger. Det må også kle personen. Enig med at Petter P er et godt eksempel på hvordan det ikke bør gjøres. Pannebånd, diamantøredobb og slikt er jævlig uansett. Jepp PoisonIwy, du er ikke alene om LMC. LMC er og forblir butikken som promoterer kurderstilen.

Skrevet

Tar fram en ting, og det er det styggeste i hele verden:

MANN I BUFFALOSKO!

Skrevet

Hater rutet skjorte

Jobbebukse

Militærklær

vekteruniform

Skrevet

- Stramme, hvite t-skjorter for å vise Sats-muskler og solariumsbrun hud. Enda verre hvis det er en slik skjorte som er mer enn vanlig vid i halsen, for å vise mest mulig av øvre brystkasse. Det er noe av det kleineste jeg ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...