Mononoke Skrevet 7. oktober 2011 #21 Skrevet 7. oktober 2011 Kommer an på hvor og når. Mange som nevner linbukse og hettegensere, i avslappede situasjoner synes jeg dette er helt fine plagg. Men ikke noe man benytter på daglig basis og i jobbsammenheng selvfølgelig. Ellers er jeg veldig enig i stilen med rosa skjorter, spisse sko og pannebånd. Om en fyr har denne stilen kan han være så kjekk som bare det, men han vil uansett være uinteressant.
Gjest Wanted Skrevet 7. oktober 2011 #22 Skrevet 7. oktober 2011 - Spisse sko - Smale belter - Bukser med før høyt liv Det kommer jo litt an på mannen da.
PoisonIwy Skrevet 7. oktober 2011 #23 Skrevet 7. oktober 2011 Rosa skjorte og spisse sko er da ikke ille det. Not-list Rumpetaske Synlig Wifebeater/ singlet trøye (Stygt uansett kroppsfigur) Boots med for høy hæl Grilldress for sure Lue året rundt Hvite tennissokker til pensko Disse tøyveskene/¨minibaggene¨ mange går rundt å bærer Slitte sneakers om vintern Tjukke sølvlenker rundt hals og armleddet. Synlig bokser LMC klær og den typiske kurderstilen Hahaha, trodde det var bare jeg som synes den butikken bare har kurder klær...
Gjest imli Skrevet 7. oktober 2011 #24 Skrevet 7. oktober 2011 Kommer an på hvor og når. Mange som nevner linbukse og hettegensere, i avslappede situasjoner synes jeg dette er helt fine plagg. Men ikke noe man benytter på daglig basis og i jobbsammenheng selvfølgelig. Ellers er jeg veldig enig i stilen med rosa skjorter, spisse sko og pannebånd. Om en fyr har denne stilen kan han være så kjekk som bare det, men han vil uansett være uinteressant. Legg til pølseskinnsbukser og diamantøredobb så har du stilen
Mononoke Skrevet 7. oktober 2011 #25 Skrevet 7. oktober 2011 Legg til pølseskinnsbukser og diamantøredobb så har du stilen Å huff, diamantørdepobben ja, hvordan kunne jeg glemme den. Petter Pilgård eller hva han heter er vel prakteksemplaret på noen som er alt jeg ikke vil ha! Gi meg en MANN!
Saunet Skrevet 8. oktober 2011 #26 Skrevet 8. oktober 2011 Legg til pølseskinnsbukser og diamantøredobb så har du stilen Rosa skjorte og spissesko kan se fint ut vist det ikke er kombinerts sammen, men med andre klær og farger. Det må også kle personen. Enig med at Petter P er et godt eksempel på hvordan det ikke bør gjøres. Pannebånd, diamantøredobb og slikt er jævlig uansett. Jepp PoisonIwy, du er ikke alene om LMC. LMC er og forblir butikken som promoterer kurderstilen.
Tulling Skrevet 8. oktober 2011 #27 Skrevet 8. oktober 2011 Tar fram en ting, og det er det styggeste i hele verden: MANN I BUFFALOSKO!
Transelise Skrevet 8. oktober 2011 #28 Skrevet 8. oktober 2011 Hater rutet skjorte Jobbebukse Militærklær vekteruniform
Tabris Skrevet 8. oktober 2011 #29 Skrevet 8. oktober 2011 - Stramme, hvite t-skjorter for å vise Sats-muskler og solariumsbrun hud. Enda verre hvis det er en slik skjorte som er mer enn vanlig vid i halsen, for å vise mest mulig av øvre brystkasse. Det er noe av det kleineste jeg ser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå