Watermelon Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Her er guttas hatliste for dameklær: http://www.kjendis.no/2011/10/05/kjendis/det_nye/klikk/mote/18460812/ Jeg ble inspirert av denne artikkelen til å lage en tråd der jenter/damer sier hvilke klesplagg de ikke liker gutter/menn går med. Ikke minst kunne jeg godt tenke meg å få noen svar om hvordan gutter/menn bør kle seg, helst noe annet enn: "alle menn bør kle seg i dress". Ser heller at man klarer å være litt mere kreativ enn som så på og formluere et bedre svar.
Gjest badeand1 Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Stramme bukser. huff. og spesielt jævelig hvis sokkene er tredd over..
Gjest Lille-pus Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Mannfolk i smale, smale bukser med smale, smale ben. Hettegensere (finnes ikke en mann som ser bra ut i hettegenser når han har passert studietiden). 1
sequin Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg fikser ikke saggebukser nedpå knærne... Syns det er veldig ulekkert når rumpa henger utenfor altså. 1
katinkatinka Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Hawaiiskjorter eller andre skjorter med overdrevet kreativt mønster. Overraskende at ingen har nevnt speedo, men det sier seg kanskje selv.
sequin Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Hawaiiskjorter eller andre skjorter med overdrevet kreativt mønster. Overraskende at ingen har nevnt speedo, men det sier seg kanskje selv. Jeg syns ikke speedo er så galt faktisk Selvfølgelig kommer det jo helt ann på mannen, men en lekker mannekropp i speedo er juicy!
Gjest Survival Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 * Rosa skjorter * Spisse sko * Joggebuksa stappa ned i sokker * Singlet / andre topper uten ermer * Linbukse * For store eller for små klær, uansett hvilket plagg * Rutete skjorter * Truser (egentlig alle andre typer undertøy enn boxere) * Skinnhansker Og det er vel det jeg kommer på i farten.
Gjest döderlein Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Veldig stramme bukser Saggebukser Hip hop-klær Joggebukser Stramme luer Feminine farger, f.eks. rosa skjorte Merkeklær som utstråler at de er merkeklær Dette jeg kommer på med en gang... Går vel mye på hvilken type gutter man selv liker.
Satsuma Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Golf-skjorter (ala Lacoste tskjortene med krage, æsj) Spisse lakksko For stramme eller for store t-skjorter Slalomhansker til annet enn skiklær
hjertesukka Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Rutete skjorter Tøfler For store/for små truser Grilldresser
pinar Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Liker hettegensere jeg :D Liker ikke: -Rosa -spisse lakk type sko -overdrevent mønstrete klær -vest, av alle slag -singlet -Jack and Jones klær -alt fra Ed Hardy -sleng aktige bukser -ferdigslitte jeansbukser -jenasbukser med glitter og stæsj ++
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Rosa klær, hawaiskjorte, truse og stramme bukser må jeg si meg helt enig i. Saggebukser er også på nei-listen. Bukseseler er det veldig få som klarer å få til å fungere, men når de først får det til synes jeg det ser utrolig sexy ut. Golfklær liker jeg ikke. Assosierer det bare med ultrasosser. Liker heller ikke gutter med halvlang hår og hårbånd. Usj. Skatesko er stygt. Den typiske arbeidsjakka, eller "frænpelsen" som vi kaller det her. Tykk sort foret jakke, gjerne med fimalogo på. Sikkert ingen som skjønner hva jeg mener, men jeg liker det iallefall ikke. Hvite tennissokker! Ed Hardy ser ikke bra ut på noen. Pluss alle klær som ligner på det de selger på superkul.no. Endret 6. oktober 2011 av Raindrops 1
Saunet Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Rosa skjorte og spisse sko er da ikke ille det. Not-list Rumpetaske Synlig Wifebeater/ singlet trøye (Stygt uansett kroppsfigur) Boots med for høy hæl Grilldress for sure Lue året rundt Hvite tennissokker til pensko Disse tøyveskene/¨minibaggene¨ mange går rundt å bærer Slitte sneakers om vintern Tjukke sølvlenker rundt hals og armleddet. Synlig bokser LMC klær og den typiske kurderstilen Skate/hiphop/rocke/emo klær til alle døgnets tider.
Gjesten Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Hmm skal vi se da: - Rosa - Hawaii-skjorter - Spisse lakksko - Veldig saggete bukser - Joggebukse - Singlet - Smykker - Stramme bukser - Linbukse
Nikka88 Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 bukser som er for stramme, det verste er når gutter får "damerumpe". for små gensere/t-skjorter er også fælt.
Watermelon Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er enig i mange av svarene som er gitt her, men jeg ser at det er noen som ikke liker menn i trange bukser. Etter hva jeg har oppfattet er det en del som liker typen trange bukser, men hvor går grensen? Etter min mening er det mange gutter/menn som går rundt i bukser som er veldig romslig, som resulterer at en får en slags posete stil på buksa. Det er etter min mening ikke noe fint, da synes jeg det er bedre med dem som velger bukser, hvor det er en mellomting mellom for trang og for posete. Noen som har noen formeninger om det? Takk for svar så langt :-)
Gjest imli Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Eg likar ikkje hettegenserar og sæggebukser på menn. Sånn typisk "skate-stil"... Likar ikkje så godt heilt ettersittande bukser heller (typ "pølseskinn" ) men litt stramme bukser er heilt greitt.
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 #20 Skrevet 7. oktober 2011 Alt som hører hjemme i klesskapet til en stereotyp råner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå