Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i kirke konsert med jan Werner og benedicte adrian idag i frogner kirke, og da jeg satt der og så rundt i kirken, fikk jeg plutselig skikkelig sug i maven, med tanken på att jeg beglodd av alle skal gå ned midtgangen. Har ikke tenkt noe på det før nå, men nå er jeg SKIKKELIG nervøs for å besvime, spy eller finne på noe annet dumt!!!!Gruer dere dere til akkuratt dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA selvfølgelig..Men man vet ikke hvordan man reagerer før man står der :D :briller:

Skrevet

Men det er da vel bare folk du kjenner og som er glad i deg som er der? Ingen som vil deg noe vondt - alle er bare glade på dine vegne?

Skrevet
Var i kirke konsert med jan Werner idag

Du mistet meg etter dette.....

heldiggris!!!!!

Kirkekonserten her var utsolgt før jeg visste den skulle være..... :cry:

Men jeg skal på Strømmen storsenter neste lørdag, da!!! :hoppe:

Skrevet

Ja, jeg gruer meg litt jeg også - men aller mest så gleder jeg meg.

"Heldigvis" har jeg en jobb hvor jeg stadig vekk gjør noe liknende: jeg jobber som dirigent og har funnet ut at et godt råd er å trekke pusten dypt en to-tre ganger før jeg går inn.

Men denne situasjonen er jo litt annerledes, da. Glad jeg skal ha faren min ved siden av meg. Han skal nok klare å roe meg ned.

Skrevet

Du mistet meg etter dette.....

heldiggris!!!!!

Kirkekonserten her var utsolgt før jeg visste den skulle være..... :cry:

Men jeg skal på Strømmen storsenter neste lørdag, da!!! :hoppe:

Er Jan Werner der da?

Da tror jeg at jeg må dit!

Og så kan jeg jo gjette på hvem i publikummet som er Tex, det kan jo bli moro 8)

Skrevet

han skal signere sin siste cd og ha en minikonsert....

*danse av glede*

Skrevet

Han sang helt fantastisk, og var morsom også!!Han fortalte att hans lille nevø på 3 år hadde tegnet skjeggstubber med sprit tusj i ansiktet sitt, og tatt en mopp opp ned på hodet for å leke onkel.

Det var da han skjønte det var på tide og klippe lokkene.... :ler:

Gled dere!!

Skrevet

Ohhhh!! :D DIGGER mannfolk med massse sjølironi!! De er jo bare SÅÅÅÅ sexy!!! *slafs* :briller:

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Apropos Jan Wenche...jeg mener Jan Werner :wink: - er han homofil eller ikke?! Ikke det at det har noen betydning egentlig - han har jo en fin stemme uansett - noen som vet?

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.

men nå er vi vel litt ute å kjøre i forhold til det Jens lurte på, dere...?

Snart kommer det vel en moderator.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...