Gjest Anon Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Jeg leter etter en type lakris som jeg fant før i smågodt boksene i butikken. De er nokså myke og salte, og er formet som "negerhoder". Noen som husker disse? Fant de forleden dag på en shell stasjon, men shell har jo nå gått konkurs . Noen som vet hva disse heter og hvor en evt. kan få kjøpt det? Eller bestille? I NEED THEM!
Trillrund Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Jeg leter etter en type lakris som jeg fant før i smågodt boksene i butikken. De er nokså myke og salte, og er formet som "negerhoder". Noen som husker disse? Fant de forleden dag på en shell stasjon, men shell har jo nå gått konkurs . Noen som vet hva disse heter og hvor en evt. kan få kjøpt det? Eller bestille? I NEED THEM! Flate???? Ikke helt små?? Kanskje jeg vet hva du mener, men da er det lenge siden jeg har sett dem.. Var det indianere?
#sober# Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 De selges fortsatt i Sverige iallefall, men det er vel ingen hjelp?
Cata Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Kjenner ikke igjen typen ut fra beskrivelsen, men de har noe som høres ut som det likner i smågodtboksene på Europris. Det er "gelétopper" av lakris, som er søte, men samtidig salte. ...... Å, flate, ja da kan du godt prøve deg på Europris for de jeg mener minner veldig om de der litt flate lakrisgreiene i smaken. Tror bare det er forskjellg fasong. Endret 6. oktober 2011 av Cata
Cho Kon It Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Jaaa jeg vet hva du snakker om! Nam! I Kristiansand selger de de på Markens Is & Godteri, og jeg tror de har de på kinoen også. Kan sjekke hvem som produserer de for deg hvis du vil!
Gjest Anon Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Flate???? Ikke helt små?? Kanskje jeg vet hva du mener, men da er det lenge siden jeg har sett dem.. Var det indianere? Ja! Og ja!
Gjest Anon Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Jaaa jeg vet hva du snakker om! Nam! I Kristiansand selger de de på Markens Is & Godteri, og jeg tror de har de på kinoen også. Kan sjekke hvem som produserer de for deg hvis du vil! Jeg er i Kristiansand nå faktisk! I morgen skal jeg løpe ned på Markens Is & Godteri, men det er jo ganske dyrt der. Ja! Du hadde vært en engel hvis du kunnet sjekke hvem som produserer dem!
KaffeLars Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Shell på Marienlyst tlf 23203170 tror jeg har dem. Spør om tlf til leverandøren. Lakris er godt, kjempegodt. Særlig de salte og myke. På svenskegrensa finnes de fleste typene, men det begynner å blir mye rart av kjemikalier i dem?
Supraspinatus Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Er det vanlige lakrishoder du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå