AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Det har seg sånn at jeg har nettopp begynt å holde på litt med en gutt. Jeg liker han veldig godt og tror kanskje har har begynt å få litt følelser for han. Vell, han fortalte meg nettopp at han er jomfru. Vi er begge 17 år (94 modell). Jeg merket jo det her om dagen da vi var hjemme hos han som vanlig og vi kysset, og så ble det jo litt hett etter hvert kan man si.. Og jeg er veldig vandt til at gutten tar iniativ til å ta det neste steget. Og det tok han ikke med en gang, men så skulle han ned i buksen min og det virket ikke helt som han viste hva han holdt på med der for å si det sånn.. Jeg vet jo at jeg burde hjelpe han, fortelle hva jeg liker og sånn.. Men jeg har aldri vært vandt til å liksom ''hjelpe'' til. Fordi de jeg har vært sammen med tidligere har vært erfarne.. Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget. Men er det noen som har vært i samme situasjon kanskje? Eller har noen tips?
chui Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Bare la han prøve seg frem de første gangene, så kan du prøve å veilede han litt etterhvert hvis han ikke finner ut av det?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Nå er det du som er den erfarne. Vis ham, ha god tid og la han få øve seg.
Sazu Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har vært sammen med tre gutter i mitt 17 år gamle liv, og to av dem var jomfru. Med han første måtte jeg hinte veldig til hva jeg ville at han skulle gjøre og ta ganske mye initativ til å ta neste steg og til hva jeg likte. Det er nok dette du må gjøre også Med han andre var det ikke noe problem faktisk :D enkelt og lettvint!
Jente15 Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg husker veldig godt i begynnelsen med kjæresten min. Vi var begge jomfru, og litt uerfarene. Når jeg tenker tilbake på hvordan det var da sammenlignet med nå, må jeg nesten le litt. Han visste heller ikke helt hva han holdt på med, men jeg fortalte han heller aldri hva jeg likte. Nå er vi veldig åpne om alt dette, og har er bra sexliv. Fortell han hva du liker, la han utforske å prøve seg frem, så skal du se at dette går seg til etterhvert Lykke til! -Jente, 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå