AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg trenger hjelp. Vurderer å kjøpe Harry Potterbøkene på engelsk til en som er helfrelst. Ergo så vil jeg gjerne at det skal være den ultimate utgivelsen for en skikkelig fan. Kan noen hjelpe meg? Fint med en lin.
frkweasley Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg trenger hjelp. Vurderer å kjøpe Harry Potterbøkene på engelsk til en som er helfrelst. Ergo så vil jeg gjerne at det skal være den ultimate utgivelsen for en skikkelig fan. Kan noen hjelpe meg? Fint med en lin. Tenker du alle bøkene da? Paperback eller innbundet? Det finnes egentlig ikke så veldig mange forskjellige samlebokser til bøkene, men det finnes jo type en sånn her. De er ganske kule. Du får den også i paperback. Kanskje denne eller denne? Endret 6. oktober 2011 av elsemarie
Safira Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) I tillegg til de som er nevnt har du denne boksen. Det stort sett bare coveret som er forskjellig fra boks til boks. Edit: Og til en som er helfrelst er "ekstrabøkene" også morsomme! Disse og denne er de det er snakk om. Endret 6. oktober 2011 av Safira 1
frkweasley Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 I tillegg til de som er nevnt har du denne boksen. Det stort sett bare coveret som er forskjellig fra boks til boks. Edit: Og til en som er helfrelst er "ekstrabøkene" også morsomme! Disse og denne er de det er snakk om. Jaa, den er ganske kul med den eska/kista bøkene kommer i "Ekstrabøkene" anbefales på det sterkeste!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 TS her. Takker for svar. Har ikke gjort meg opp en formening om paperback eller innbundet. Ville bare ha den ultimate samlingen for en megafan. Skal være presang. Ekstrabøker vet jeg at vedkommende har. Skal sjekke ut alle linkene dere har gitt meg. Takk
Gjest Raindrops Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Oi, den kista var pen! Den skal jeg vurdere å kjøpe iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå