Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny mascara, og jeg er villig til å punge litt ut om det er verdt pengene. Men jeg vil høre med dere, hva er deres favorittmascara - og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior :jepp:

jeg bruker mascaraer med store børster og jeg liker den veldig godt.

Gjest Spinell
Skrevet

Lancome Hypnose Waterproof er min favoritt.

Skrevet

Diorshow iconic. Vanlig diorshow tørker ut for fort, diorshow blackout blir for våt. Får lengre og fyldigere vipper enn med noen annen mascara jeg har prøvd hvert fall!

Liker også lancome hypnose, den er god på lengde, men ikke like god på fylde.

Skrevet

Takker for svar! :) :)

Skrevet

Min favoritt mascara er Lancome l'extreme. Spesielt i kombinasjon med øyevippeprimer gir denne fantastiske vipper. Liker også Lancome Hypnose som en annen har nevnt her. :)

Skrevet

Dior Extase - Gir masse fylde og volum, skiller vippene og den drysser ikke.

Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks - denne gir også masse volum, den klumper ikke og drysser heller ikke.

Begge koster vel rundt 260kr i parfymeriet om jeg ikke tar helt feil(?). Pleier å kjøpe mascara på taxfree jeg :)

Skrevet

Max Factor False Eyelashes Effect! Billig og superbra, tette lange vipper, holder hele dagen og får ikke sviende/rennende øyne av den!

Har prøvd mange andre dyrere mascaraer, Lancome og Dior, men kommer alltid tilbake til Max Factor.

Skrevet

jeg bruker hypnose fra lancome eller telescopic fra l`oreal :)

Skrevet

Diorshow iconic. Vanlig diorshow tørker ut for fort, diorshow blackout blir for våt. Får lengre og fyldigere vipper enn med noen annen mascara jeg har prøvd hvert fall!

Opplever ikke at vanlig Diorshow tørker fort ut :sjenert: Det er forøvrig den beste mascaraen jeg har prøvd!

Skrevet

Clinique High Impact. Liker denne godt fordi at den gjør at vippene ser mye tykkere ut. Den er fin for folk som sliter med sensitive øyne og jeg er en av de.

Skrevet

Clinique High Impact Curling Mascara! Den er den eneste mascaraen jeg har prøvt til nå som faktisk klarer å holde vippene bøyde hele dagen. Den gir fyldige og lange vipper, og er veldig holdbar (man skal fjerne den med varmt vann). :jepp:

Skrevet

DiorShow! Prøver noen andre iblant, men går alltid tilbake til denne. :)

Skrevet

Diorshow, her med.

Lancome Definicils på en god nummer to.

Skrevet

Noen som har prøvd den nye volum-mascaraen fra Isadora?

http://www.isadora.com/?id=2689&cid=9746

Jeg skjønner ikke dette med lancome hypnose. Den drysset som bare f.. og gav meg klumpete vipper. Brukte den 2-3 ganger også gikk den i søpla.

Skrevet

L'oreal Original Voluminious Mascara er SUPER! Ellers liker jeg Dior sin Iconic veldig godt!

Skrevet (endret)

Fakktisk så er det mabyline stiletto heels:) Billig, men super bra:)

Clarins wonder perfect maskara er også utrolig bra.

Endret av muffin26
Skrevet

Clinique High Impact Curling Mascara! Den er den eneste mascaraen jeg har prøvt til nå som faktisk klarer å holde vippene bøyde hele dagen. Den gir fyldige og lange vipper, og er veldig holdbar (man skal fjerne den med varmt vann). :jepp:

Signerer! Saerlig sammen med primer gir denne supre vipper som holder hele dagen. Den taaler regn og vind og er lett aa fjerne!

YSL fauch chills er super for volum, men ikke for lengde. Gaar alltid tilbake til Clinique Hight Impact Curling Mascara, alltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...