Gå til innhold

Har langt hår blitt harry pga disse ekstention bertene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de ødelegger for oss som har naturlig langt hår. Ingen tror når jeg sier det er mitt fordi de er så vant at ALLE går med falskt hår. I tillegg så klarer ikke mange å sette på det ordentlig så det ser ikke ut. Hva synes du er langt hår blitt harry?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns absolutt ikke langt hår har blitt harry.

Har selv langt naturlig hår ned til korsryggen så. :)

Skrevet

Langt hår er ABSOLUTT IKKE HARRY! skjønner ikke hvorfor enkelte tror det hele tiden!? Greit nok, dårlig påsatt extensions er ikke pent, men de som velger det må da bare få ha det :) Natulig langt (og velstelt) hår er både lekkert og kjempefint!! De som vil ha langt hår, ung eller gammel, skal bare fortsette å slenge med håret og drite i hva andre synes og tror om det er fake eller ikke.

Skrevet

syns ikke det er harry jeg:)

sparer selv, og det begynner å bli langt! men da jeg hadde det litt kortere brukte jeg extensions. Extensions er ikke stygt det heller, sålenge det er gjort riktig. Og at jenter går med det gjør ikke at de med naturlig langt hår blir automatisk stygge... elelr noe sånt...... ?

Skrevet

Det er ganske lett å se hvem som har hårforlengere, i alle fall de som overdriver.

Da ser det jo kunstig ut. (jfr bloggere som fotballfrue. Barbie-hår).

Naturlig langt hår er nydelig. Og alldeles ikke harry :)

• Liker 2
Skrevet

God bless hairextentions ! Tenk så gøy det er å kunne variere mellom kort og langt hår ? Hva er galt med det? Er da masse extentions der ute som ser utrolig flott ut. Langt hår har alltid vært finest synes jeg da :)

Skrevet

Er det forklaringen til hvorfor jeg ble dratt så i håret av noen fyrer sist helg, og de bablet om at det der er ikke ekte hår... Jeg kikket bare dumt på de.

Jøss, var ikke klar over denne problemstillingen hehe

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje ikke harry, men jeg blir irritert når det kommer folk bort til meg og spør om håret mitt er ekte.

Naturligvis er det ekte.

Skrevet

langt glansfult hår på naturlig vis er vakkert <3

• Liker 1
Skrevet

He-he - nei det tror jeg ikke, og håper ikke. Har ikke merket noe til det i hvert fall.

Synd om det skulle bli for oss med langt hår som tilfellet var med de som hadde noen år gammel sort BMW for noen år siden...

• Liker 1
Skrevet

Langt hår er ikke harry. Har aldri hørt om at det skal være det heller. Nå har ikke jeg kjempelangt hår, 15cm på det lengste kanskje, selv om det ser kortere ut, men når jeg treffer folk for første gang så sier de ofte "omg! er det ekte?!". Hvorfor skulle det ikke være ekte? Man ser jo om folk har ekte hår eller barbiehår som missLynch sa her :vetikke:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Klart det er finere med ekte hår, men for oss som ikke har langt hår, så er det kjekt med extension.

Jeg er så glad det finnes, og jeg hadde vært en annen person uten. Haha, er ikke tull en gang. Det er en del av meg.

Skrevet

Klart det er finere med ekte hår, men for oss som ikke har langt hår, så er det kjekt med extension.

Jeg er så glad det finnes, og jeg hadde vært en annen person uten. Haha, er ikke tull en gang. Det er en del av meg.

Kan du ikke la ditt ekte hår vokse ut? :klo:

Gjest "gjest"
Skrevet

Synes de ødelegger for oss som har naturlig langt hår. Ingen tror når jeg sier det er mitt fordi de er så vant at ALLE går med falskt hår. I tillegg så klarer ikke mange å sette på det ordentlig så det ser ikke ut. Hva synes du er langt hår blitt harry?

Seriøst, det kan du da ikke mene.

Taperne bruker løshår. Vi, de utholdende klarer å spare til langt hår selv.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke denne hårextensions-tidsalderen.

Folk driver og napper i håret mitt hele tiden, eller spørr om det er ekte. Greit at jeg har tykt og langt hår, men ser det virkelig så slitt og jævelig ut at folk ikke tror det er ekte? Her om dagen ga en jente meg komplimenter for hvor bra jeg hadde festet løshåret. Løshår? :kjefte:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Synes ikke det er harry med falskt hår så lenge det har akkurat samme farge som det naturlige håret, og at det er satt på slik at det ser naturlig ut, men synes likevel det er finest med naturlig hår :))

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Kan du ikke la ditt ekte hår vokse ut? :klo:

Det kan jeg :) Men det tar tid. Jeg farger dessverre håret alt for ofte. Brunt, blondt, mørkt brunt, lyst brunt osv...

Så VAR det faktisk litt langt, før jeg skulle til frisøren for å sette i extension for første gang. Da jeg skulle fjerne det litt senere, så jeg ut som Karius og Baktus eller noe. Etter det, har livet mitt blitt forandret ( haha, hørtes dramatisk ut, men er ikke så usant) jeg måtte derfor begynne med clips etter det, men håret var jo så kort,så det så ikke så bra ut.

Jeg turte ikke å sove uten en gang. Jeg hadde ikke kledd å vært gutt hvertfall :gjeiper:

Men nå bruker jeg keratin fester OG clips. Keratin festene er kortere enn clipsa, sånn at jeg blir mer vant med å ha litt kortere hår sånn nå og da hvertfall, å ikke 60 cm hele tiden.

Man blir veldig fort avhengig av å ha langt hår. Eller jeg ble det i alle fall :P

Skrevet

Seriøst, det kan du da ikke mene.

Taperne bruker løshår. Vi, de utholdende klarer å spare til langt hår selv.

Nå kan ikke alle spare til langt hår da fordi det er veldig tynt og pistrete, da måp de vel få kjøpe seg extentions og få tykt og flott hår om de vil ha det? :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å bruke extensions - om man bruker de riktig. Men langt hår er langt i fra harry.

Jeg brukte selv extensions en periode. Frisøren min klipte håret mitt alt for kort, og håret mitt bruker laang tid på å vokse ut igjen, og jeg blir lettere deprimert når håret mitt er kort (jeg er helt seriøs), føler meg usikker og utilpass, så jeg kjøpte meg extensions. Men nå er extensionsene jeg kjøpte like langt som det ekte håret mitt, så jeg tok de ut :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå kan ikke alle spare til langt hår da fordi det er veldig tynt og pistrete, da måp de vel få kjøpe seg extentions og få tykt og flott hår om de vil ha det? :)

Nettopp. Jeg har veldig tynt og pistrete hår dessverre og derfor bruker jeg løshår for å få det hovedsakelig tykkere. Hva er problemet? Hvis jeg er en taper pga jeg bruker løshår, så får jeg vel bare være det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...