Gjest meg og meg Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei Min datter svømmer mye i svømmehallen. Hun har det som treningsform. Synes det er flott. Hun har svømt med sin venninne en del, men nå kan ikke venninnen være med hver gang p.g.a annen idrett. Min datter svømmer ca 2-3 ganger i uken, og går i tilegg på korsang. Så hun holder ikke på med annen idrett. Hun sier at det er kjedelig å svømme alene, og ønsker seg en vannsikker radio ev. mp3 spiller som hun kan svømme med. Finnes dette? Hvor mye koster det? Er det ikke farlig ift. sikkerhet? Er det noen andre som har erfaring med dette og vet hvor det kan skaffes? Er det virkelig lov å ha slike? Er som sagt bekymret for sikkerheten...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Fant noen på ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=waterproof+mp3&_sacat=See-All-Categories
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Fullt ut lovlig og trygt så lenge man kjøper en mp3 spiller beregnet på bruk under vann selvfølgelig De har den på norske swimshop: MP3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå