Gjest Eurodice Skrevet 7. oktober 2011 #21 Skrevet 7. oktober 2011 Aha, beklager. Men som du vet - her inne er det ikke alltid like lett å vite hvilke spørsmål som er seriøst ment, hvor merkelige de enn måtte virke. Det er sant. Du er ganske ny på KG etter hva jeg har forstått. Man blir kjent med folk etterhvert og lærer seg de enkeltes måte å opptre på .
CCL Skrevet 7. oktober 2011 #22 Skrevet 7. oktober 2011 Problemet med G-punktet er at det er mange der ute som tror dette er et magisk sted i en kvinnes vagina hvor kvinnen får helt sinnssyke orgasmer med lakenkrølling, fyrverkerier og væske som spruter ut. Det er slettes ikke alle som ejakulerer væske ved vaginal orgasme. Til og med Wikipedia beskriver det som et sted som fører til "strong sexual arousal, powerful orgasms and female ejaculation" Noe som lett kan være missvisende for menn på jakt etter kunnskap om kvinners sexliv. Jeg har hatt min andel G-punkt jegere, som har ignorert alle andre deler av vagina og kroppen generelt, for de har jo hørt om dette magiske G-punktet hvor alle får sine aller beste orgasmer. Det er ikke det at jeg ikke kan få vaginale orgasmer, men de forekommer jo ikke når man føler man er hos gynekologen. Om vaginal orgasmer forekommer som en del av klitoris eller om det er psykologisk er ikke viktig for min del, bare jeg slipper flere G-punk jegere.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. oktober 2011 #23 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror ikke det er en myte og jeg har bevist det på en men er jo godt mulig noen ikke har det. Punktet du har funnet er en del av klitorissystemet og alle har det. Alle får ikke orgasme ved kun stimulering av dèt punktet, dog. Noen trenger at man stimulerer den ytre delen av klitoris. At man får vaginal orgasme, handler om at man har mer følsom indre del av klitoris enn andre. Jenter har ulik følsomhet, akkurat som gutter. Men alle jenter har de samme delene av klitoris. Sånn forstår jeg innholdet i artikkelen, i hvert fall.
womenwomen Skrevet 7. oktober 2011 #24 Skrevet 7. oktober 2011 Problemet med G-punktet er at det er mange der ute som tror dette er et magisk sted i en kvinnes vagina hvor kvinnen får helt sinnssyke orgasmer med lakenkrølling, fyrverkerier og væske som spruter ut. Det er slettes ikke alle som ejakulerer væske ved vaginal orgasme. Til og med Wikipedia beskriver det som et sted som fører til "strong sexual arousal, powerful orgasms and female ejaculation" Noe som lett kan være missvisende for menn på jakt etter kunnskap om kvinners sexliv. Jeg har hatt min andel G-punkt jegere, som har ignorert alle andre deler av vagina og kroppen generelt, for de har jo hørt om dette magiske G-punktet hvor alle får sine aller beste orgasmer. Det er ikke det at jeg ikke kan få vaginale orgasmer, men de forekommer jo ikke når man føler man er hos gynekologen. Om vaginal orgasmer forekommer som en del av klitoris eller om det er psykologisk er ikke viktig for min del, bare jeg slipper flere G-punk jegere. Jeg liker g-punkts jegere : ) Nettopp forde jeg liker å bli stimulert der. Er jo deilig. Jeg bruker å vise menn hvor det er og hvordan jeg liker det : ) Alltfor mange menn vet ikke hvordan de skal stimulere g-punktet best med fingrene...Jeg merker jo det når de fingrer meg : ) Så da må jeg etterhvert vise dem hvordan jeg liker det BEST : ) Ofte er de for forsiktige og trykker ikke mot rett skjedevegg.... Da må man knipe musa sammen for å føle fingeren bedre : ) Er jo veldig deilig å knipe rundt en finger når man er kåt : ) For ikke å snakke om en penis... Klarer ikke å prate mer om det. Dette ble bare for opphissende : ) God helg : ) he he
Gjest Eurodice Skrevet 7. oktober 2011 #25 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg liker g-punkts jegere : ) Nettopp forde jeg liker å bli stimulert der. Er jo deilig. Jeg bruker å vise menn hvor det er og hvordan jeg liker det : ) Alltfor mange menn vet ikke hvordan de skal stimulere g-punktet best med fingrene...Jeg merker jo det når de fingrer meg : ) Så da må jeg etterhvert vise dem hvordan jeg liker det BEST : ) Ofte er de for forsiktige og trykker ikke mot rett skjedevegg.... Da må man knipe musa sammen for å føle fingeren bedre : ) Er jo veldig deilig å knipe rundt en finger når man er kåt : ) For ikke å snakke om en penis... Klarer ikke å prate mer om det. Dette ble bare for opphissende : ) God helg : ) he he Det er helt utrolig hvordan du får alle tråder du deltar i, til å fremheve deg selv. 2
womenwomen Skrevet 7. oktober 2011 #26 Skrevet 7. oktober 2011 Det er helt utrolig hvordan du får alle tråder du deltar i, til å fremheve deg selv. Ha ha . Jeg svarer jo bare på innlegget til hun ovenfor. Det er jo ikke for å fremheve meg selv. Noen damer LIKER faktisk g-pinktsjegere som hun kaller det. Er det noe galt med det ? Skal jeg ikke få lov å svare eller ? Uten å bli beskyldt for å fremheve meg selv. Jeg er jo anonym. Så det har ingen hensikt likevell.
Gjest frøken am Skrevet 8. oktober 2011 #27 Skrevet 8. oktober 2011 Prøv heller å finne a-punktet! Det er så mange rare navn disse punktene får, men a-punkter er visst litt lenger inn. Jeg synes det er enda deiligere. Men nå kan det også hende dette bare er tull og egentlig henger sammen med noe i ROMPA for alt jeg vet... Så lenge det kjennes godt!
Gjest Purple Haze Skrevet 8. oktober 2011 #28 Skrevet 8. oktober 2011 Prøv heller å finne a-punktet! Det er så mange rare navn disse punktene får, men a-punkter er visst litt lenger inn. Jeg synes det er enda deiligere. Men nå kan det også hende dette bare er tull og egentlig henger sammen med noe i ROMPA for alt jeg vet... Så lenge det kjennes godt! Hun iartikkelen jeg linket til, sier at det ikke finnes verken g- a- eller p-punkt, men at alt er en del av klitorissystemet. Ikke at det spiller noen rolle hva man kaller det, for jeg har også steder som er mer følsomme enn andre, og da er det viktigste at mannen finner dem, ikke hva de heter
*Sinnataggen* Skrevet 8. oktober 2011 #29 Skrevet 8. oktober 2011 Så... eh... hva er g-punktet og hvor er det? På kvinner altså. Jeg er 23 år, kvinne, i et fast forhold. Men det gikk plutselig opp for meg at jeg aldri har tenkt over dette med g-punktet før. Ønsker å være anonym fordi det her er ganske flaut å spørre om i en alder av 23. seriøst. har du prøvd å google g punktet ? tror du får opp en million treff med artikler bilder videoer og alt som hører g punktet til. evt brukt søkefunksjonen?
Gjest Katten. Skrevet 8. oktober 2011 #30 Skrevet 8. oktober 2011 Hun iartikkelen jeg linket til, sier at det ikke finnes verken g- a- eller p-punkt, men at alt er en del av klitorissystemet. Ikke at det spiller noen rolle hva man kaller det, for jeg har også steder som er mer følsomme enn andre, og da er det viktigste at mannen finner dem, ikke hva de heter Vel, det kvinnfolket vet tydeligvis lite om hvordan kvinnen faktisk er nedentil. Det er sant at g-punktet har en tilkobling til klitoris, men a-punktet og nedre a-punkt har ingen tilknytning til den - da klitoris går på siden av skjeden ikke over og under.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #32 Skrevet 8. oktober 2011 Vel, det kvinnfolket vet tydeligvis lite om hvordan kvinnen faktisk er nedentil. Det er sant at g-punktet har en tilkobling til klitoris, men a-punktet og nedre a-punkt har ingen tilknytning til den - da klitoris går på siden av skjeden ikke over og under. Har du studert dette nøye og obdusert damer, siden du er så brennsikker?
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2011 #33 Skrevet 8. oktober 2011 Vel, det kvinnfolket vet tydeligvis lite om hvordan kvinnen faktisk er nedentil. Jeg foreslår at du leser om dette "kvinnfolket", så forandrer du kanskje oppfatning om henne. Navnet er Betty Dodson.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. oktober 2011 #34 Skrevet 8. oktober 2011 Har du studert dette nøye og obdusert damer, siden du er så brennsikker? Tenkte jeg også Tror hun har en viss peiling, hun i artikkelen, faktisk. Jeg er en godt voksen dame som har hatt regelmessig sex i temmelig mange år, og kjenner kroppen min godt, og nikket mange ganger gjenkjennende da jeg leste artikkelen.
CCL Skrevet 8. oktober 2011 #35 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg foretrekker a, o og å-punktene. De stedene som får meg til å - A-a-a! O-o-o! Å-å-ååå!
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2011 #36 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg foretrekker a, o og å-punktene. De stedene som får meg til å - A-a-a! O-o-o! Å-å-ååå! Tiltredes
SlemUlv Skrevet 14. mai 2018 #37 Skrevet 14. mai 2018 La oss håpe vedkommende fant det, mellom 2011 og 2018 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #38 Skrevet 14. mai 2018 Her er masse lærerikt og nyttig https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+stimulate+g+spot Anonymkode: c4e36...9cf
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39 Skrevet 15. mai 2018 Kort forklart så er det på en måte på innsiden av der klitoris er. Man må bøye fingrene opp mot magen, ca 4-5 cm inn. Der kjenner man et ruglete område. Det er g-spot. G spot er ikke en "spot" men et helt område, som også har nerver som strekker seg gjennom hele kjeden og ender et sted som kalles A-spot, som sitter mye lengre inn og mere rett inn, men på siden av livmoren (ikke på selve livmoren men om man fortsetter på siden av den og kjenner langs sideveggen). Det finnes også enkelte sexstillinger som lettere treffer g punktet. På linken over finnes det videor som både illustrerer hvordan man finner g punktet, hvordan stimulere det med fingre, hvordan få squirt orgasme, og hvilke sexstillinger som stimulerer g punktet. Med en penis eller dildo er det en fordel å ha tykk penis/dildo for å kunne stimulere g punktet kontinuerlig gjennom penisens bevegelse ut og inn og med hofterotasjon og ikke bare ved "stikk" som skjer med en tynn penis som kun treffer det ved "innstikk" og ikke gjennom hele glien ut og inn. Anonymkode: c4e36...9cf
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #40 Skrevet 15. mai 2018 Hvis dette punktet befinner seg ca. 3- 5 cm inn i skjeden opp mot navlen så skjønner jeg at dette punktet er lett å massere med fingrene fordi fingrene er bøyelige. Dog har jeg aldri skjønt hvordan man skal treffe dette punktet med penis som aldri vil ha bøyligheten som fingrene. Mao, å treffe g-punktet har ingen ting med lengde å gjøre. Er det noen som kan gi et godt svar på dette? Anonymkode: 02fca...f1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå