The Kitten Skrevet 7. oktober 2011 #43 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes brokkoli gjør seg utmerket i taco. Har ikke møtt så mange andre som støtter meg der.
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #44 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes brokkoli gjør seg utmerket i taco. Har ikke møtt så mange andre som støtter meg der. Går det an? Haha!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #45 Skrevet 7. oktober 2011 Broccoli og pepper on everything!! <3 :-D
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2011 #46 Skrevet 7. oktober 2011 Lunkent vann uten isbiter Oliven Kjempesterk indisk/thai mat
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2011 #47 Skrevet 7. oktober 2011 jeg tror ingen i hele verden liker så salt mat som meg jeg kan ikke eie salt, for jeg klarer ikke la vær å salte maten nok.... og dagen etterpå så ser jeg jo ut som en svær oppblåst ballong (jadda...jeg vet det så falig så, men i couldn`t care less)
Gjest Doh Skrevet 7. oktober 2011 #48 Skrevet 7. oktober 2011 Elsker å drikke melk ved siden av pølser og hamburgere. Samboeren min kommer aldri til å venne seg til det tror jeg Svogeren min liker forresten å dynke boller i Cola før han spiser de
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #49 Skrevet 7. oktober 2011 Spise busemennene mine Synes det er godt og salt.
Fandenivoldsk Skrevet 7. oktober 2011 #50 Skrevet 7. oktober 2011 jeg tror ingen i hele verden liker så salt mat som meg jeg kan ikke eie salt, for jeg klarer ikke la vær å salte maten nok.... og dagen etterpå så ser jeg jo ut som en svær oppblåst ballong (jadda...jeg vet det så falig så, men i couldn`t care less) Tror du kunne fått en god konkurrent i meg jeg er helt gal etter salt, salter alt som kan saltes. Til og med skiver med ost..
Larry Croft Skrevet 7. oktober 2011 #51 Skrevet 7. oktober 2011 Chili marinert hvitløk. Elsker smaken av det, selv om hele meg stinker etterpå. Men det er verdt det synes nå jeg. Og vanilje Cola. Har ikke møtt så mange som liker det.
Bellamy Skrevet 7. oktober 2011 #52 Skrevet 7. oktober 2011 Oi, pepsi max cappuccino hadde jeg helt glemt! Den var helt sinnsykt godt! Jeg ELSKER den landlord taco-salsaen. Har helt vanvittig mye salsa i tacoen, bruker vel godt over halve glasset på en taco-middag..
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2011 #53 Skrevet 7. oktober 2011 Tror du kunne fått en god konkurrent i meg jeg er helt gal etter salt, salter alt som kan saltes. Til og med skiver med ost.. nesten så jeg har lyst til å invitere til duell det er ikke bare det at jeg liker salt på alt ( inkludert gulost jeg også), en det er mere med mengden salt! jeg salter ihjel for eks kaviaren, som da mange synes er veeeldig salt fra før. mengden var sukker vanlige mennesker bruker på risengrynsgrøten, salter jeg havregrøten min med, etter at den er laget med salt under koking
Mayah Skrevet 7. oktober 2011 #54 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ELSKER den landlord taco-salsaen. Har helt vanvittig mye salsa i tacoen, bruker vel godt over halve glasset på en taco-middag.. Haha, jeg er også ekstremt glad i salsa på taco'n Jeg er veldig glad i semulegrynsgrøt Samboeren erter meg og sier at det kun er mennesker over 70 som spiser det.
challenger Skrevet 7. oktober 2011 #55 Skrevet 7. oktober 2011 Bilkøer! Eller, jeg likte det veldig godt da jeg hadde bodd på landet i noen måneder og jeg bare innimellom kom meg inn til byen. Da føltes det så utrolig godt å stå fast i kø sammen med hundrevis av andre mennesker på vei til jobb. Føltes som et glimt av sivilisasjonen igjen. Nå har jeg et mer avslappet forhold til bilkøer. Har ikke noe imot det og blir ikke stressa som andre, men har vel egentlig slutta å bli salig i blikket pga en bilkø. :gjeiper: Det gjør jeg og! Elsker å kjøre i kø, så gøy å kan sitte å se på de som kjører forbi og omgivelsene osv MEN hater kø hvis jeg har det travelt og skal rekke noe viktig!
Mermaid Blues Skrevet 1. november 2011 #56 Skrevet 1. november 2011 (endret) Melk til potetgull hørtes litt godt ut.. det skal jeg prøve. Jeg er også veldig glad i slanger og andre reptiler Jeg også, kjempefascinert av reptiler, og elsker reptilhuset i dyreparken Musikaler liker jeg også, selv om det ikke er favorittgenren i teater nei, fks sånn som dette da: og mye annet som er forskjellig fra det og. er ikke bare en type sjanger. Detektivbyrån er kjempekoselig Ellers har jeg mine særheter i matveien; - haggis - oliven, det var favorittlørdagsgodteriet mitt da jeg var 4 år :gjeiper: - er stor whiskyentusiast, og jo mer røyksmak, jo bedre. Lagavulin 16yo er storfavoritt. Vann og is i whisky skyr jeg som pesten. - Sild! Elsker sursild, sennepssild, glassmestersild, osv. Lager selv. Stekt sild og potet er også en høydare. - Rått kjøtt, liker både tartar og carpaccio. - Kaninkjøtt og beverkjøtt - Likte både soho-sjokoladen og Fanta hylleblomst - Elsket laksepølsene, og skulle ønske de kom tilbake - Kålrabistappe. Fantaserer om juleferie sånn at jeg kan besøke foreldrene mine og få hjemmelaget stappe til pinnekjøttet. - Salt lakris inni sjokoladen. Takk, Island :gjeiper: Utenom mat: - Såkalt sært, smalt avant garde-teater, favorittene er Sarah Kane, Mark Ravenhill (in-yer-face), Grotowski, Artaud, Ionesco, Beckett og Brecht. - Elsker moderne dans, har for tiden David Hughes som favorittkompani. Begynte å gråte sist jeg var på forestilling med dem, det skjer ikke ofte. Samt crossover mellom dans og teater, feks Pina Bauch, Complicite og DV8. Forguder Jo Strømgren Kompani! - Flyplasser! Selv om det er irriterende når fly blir utsatt, koser jeg meg veldig med å sitte på gaten eller i avgangshallen og kope - Er utrolig glad i å reise langt med tog eller buss hvis jeg har et komfortabelt sete, litt beinplass og noe å lese på eller musikk. - Elsker rotter, synes de er verdens søteste små troll, og skulle ønske jeg ikke hadde noen allergier så jeg kunne hatt rotter som kjæledyr igjen - Liker godt å gå alene på kino og teater - Strategispill! Civilization er favoritten, og jeg liker også godt eventyr-strategi ala Heroes of Might and Magic. Litt sært når man er jente, synes mange. Endret 2. november 2011 av Mermaid Blues
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #57 Skrevet 4. november 2011 Jeg liker røykere De er som regel mer pratsomme og hyggeligere enn ikke-røykere
Clyro Skrevet 5. november 2011 #58 Skrevet 5. november 2011 Jeg liker.. - å fly alene. Synes det mye bedre å traske rundt i avgangshallen alene fremfor å holde andre med selskap mens man venter på flyet.. - fotball! Er nesten i overkant fotballinteressert. Foretrekker å SE på fotball altså, ikke spille. Har vært Liverpool-supporter siden 4-årsalderen og besøkt Anfield 10 ganger. Fotballen er en så stor del av hverdagen min at en potensiell kjæreste helst bør dele den interessen. - som barn elsket jeg sylteargurk. Kunne ikke fatte og begripe hvorfor alle andre pleide å pelle ut sylteagurken på Mc Donald's- den var jo det beste tilbehøret i happy meal-burgeren!
Lady in blue Skrevet 5. november 2011 #59 Skrevet 5. november 2011 Jeg liker å kjøre bil alene, helst lengre turer. Da kan jeg spille høy musikk og synge av full hals Jeg også! Da får jeg leve ut sangstjernedrømmen. Samtidig som jeg sparer mine medmennesker for å måtte høre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå