Gjest badeand1 Skrevet 6. oktober 2011 #21 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker å bæsje... xD Syns det er så godt å få ut alt.. :sjenert: :sjenert: !! Elsker å kjøre bil og buss (buss sålenge det ikke er mange på) 3
Fandenivoldsk Skrevet 6. oktober 2011 #22 Skrevet 6. oktober 2011 Hvitost og brunost sammen (NAM!) Pepsi Max Cappucino (glemmer aldri den brusen..) Eurobeat Lange bussturer (okei, det er jo ikke dødsmorsomt, men det er avslappende!) Nakenhunder Eh.. kommer ikke på mer, men er sikkert mye!
Gjest NozMonster Skrevet 6. oktober 2011 #23 Skrevet 6. oktober 2011 Hvitost og brunost sammen (NAM!) Pepsi Max Cappucino (glemmer aldri den brusen..) Eurobeat Lange bussturer (okei, det er jo ikke dødsmorsomt, men det er avslappende!) Nakenhunder Eh.. kommer ikke på mer, men er sikkert mye! enig jeg liker det best om man bare tar en osteskive og en bunostskrive, og ruller dem sammen å spiser! jeg liker veldig godt brunost under kokt egg med majones på også! Pepsi Max Cappucino? den husker ikke jeg? det varke den blank pepsien?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #24 Skrevet 6. oktober 2011 Bilkøer! Eller, jeg likte det veldig godt da jeg hadde bodd på landet i noen måneder og jeg bare innimellom kom meg inn til byen. Da føltes det så utrolig godt å stå fast i kø sammen med hundrevis av andre mennesker på vei til jobb. Føltes som et glimt av sivilisasjonen igjen. Nå har jeg et mer avslappet forhold til bilkøer. Har ikke noe imot det og blir ikke stressa som andre, men har vel egentlig slutta å bli salig i blikket pga en bilkø. :gjeiper:
MalloryK Skrevet 6. oktober 2011 #25 Skrevet 6. oktober 2011 Skive med sjokade og hvitost Skive med nugatti og agurk Privatliv Brokkoli
Gjest Solmåne Skrevet 6. oktober 2011 #26 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker bare å ha dressingen på kjøttdeigen/lasagnen istedenfor på salaten.. og har ikke funnet noen som støtter meg i den tankegangen enda Knekkebrød med nugatti og hvitost
Gjest Solmåne Skrevet 6. oktober 2011 #27 Skrevet 6. oktober 2011 Iskald skummet melk til potetgullet! :gjeiper: Det er noe jeg kun gjør når jeg er alene og gardinene er trukket for. haha det er seriøst noe av det beste som fins! men potetgullet må helst være salt
McAdams Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker faktisk ostepop med holiday dip...
Maryell Skrevet 6. oktober 2011 #29 Skrevet 6. oktober 2011 Tørrfisk!! Mye heller det en all slags annen snacks! 1
Fandenivoldsk Skrevet 6. oktober 2011 #30 Skrevet 6. oktober 2011 enig jeg liker det best om man bare tar en osteskive og en bunostskrive, og ruller dem sammen å spiser! jeg liker veldig godt brunost under kokt egg med majones på også! Pepsi Max Cappucino? den husker ikke jeg? det varke den blank pepsien? Sånn så cappucinopepsien ut: http://mummila.net/marginaali/files/2006/01/Pepsi-Max-Cappuccino.jpg De solgte den vel i 2005-2006? Rundt der.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #31 Skrevet 6. oktober 2011 -raspeball -lukta av tjære -biff tartar
Gjest otrivin Skrevet 6. oktober 2011 #32 Skrevet 6. oktober 2011 fiskegrateng grønnsaker heinz ketsjup 1
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #33 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Løping rett før jeg køyer Jenter med sånn bukse som går høyt i livet Bestemors karamellpudding krabbepostei Banos bananpålegg Endret 6. oktober 2011 av Marregutt
Hunberit Skrevet 6. oktober 2011 #34 Skrevet 6. oktober 2011 Brødskive med nugatti og bittelitt grillkrydder på toppen! Nam! Ei skål med ostebiter og paprika biter med masse grillkrydder på! Kooooos:) Også er jeg den eneste jeg kjenner som drikker nesten sort oboy.. Okei, litt satt på spissen det da, men folk kommenterer alltid hvor mye oboypulver jeg bruker. Eeeeeeelsker mørk oboy! Hehe, sikker på at jeg ville blitt gjenkjent om noen nær meg så den lista her inne.
Gjest otrivin Skrevet 6. oktober 2011 #35 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg også bruker JÆVLIG mye oboy faktisk. Og JÆVLIG mye saft og bare noen dråper vann i saften. Haha.
McAdams Skrevet 7. oktober 2011 #36 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bruker veeeeeldig mye kanel på grøten.
Teqi Skrevet 7. oktober 2011 #37 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg elsker å dryppe litt av den sausen man heller ut av maisboksen på pomfritsen min... :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2011 #38 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Sånn så cappucinopepsien ut: http://mummila.net/marginaali/files/2006/01/Pepsi-Max-Cappuccino.jpg De solgte den vel i 2005-2006? Rundt der. Grøss, den smakte mildt sagt spesielt. Lurer på hvorfor de ikke har Dr Pepper Zero her i norge, den er dritgod. Ikke fult så søt som den vanlige. (fåes til blodpris på meny) Endret 7. oktober 2011 av Liquorice
Tjuagutten Skrevet 7. oktober 2011 #39 Skrevet 7. oktober 2011 å knaske på kaffebønner ellers kommer jeg ikke på noe mer i farten.. jeg er for normal
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2011 #40 Skrevet 7. oktober 2011 fiskegrateng grønnsaker heinz ketsjup oii... really? jeg tror du er alene i verden om å like de tingene der altså.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå