HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Tenkte det kunne være en motsetning til den andre tråden Tror ikke vi har en slik en fra før? -Blodpudding er nam -Jeg er utrolig glad i musikaler! Og det er det jo mange som er, men ikke min omgangskrets, og da jeg var litt yngre ble det sett på som veldig "teit". -Beat for Beat
Gjest Petrol Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Trapper i gamle hus. Tretrapper med slitte trinn. Får helt sug i magen når jeg kommer inn i et hus med en sånn trapp. Vet ikke hvorfor, for jeg er oppvokst i en OBOS-leilighet.
Rainbow Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Boybandmusikk! Er vel ikke så mange andre som hører på det i en alder av 30, hehehe! 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Iskald skummet melk til potetgullet! :gjeiper: Det er noe jeg kun gjør når jeg er alene og gardinene er trukket for.
otilie Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 musikksmaken min er ganske sær:P har bare fått klager....
Gjest Petrol Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 musikksmaken min er ganske sær:P har bare fått klager.... Er det Vikingarne det er snakk om, eller?
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Melk til potetgull hørtes litt godt ut.. det skal jeg prøve. Jeg er også veldig glad i slanger og andre reptiler Endret 6. oktober 2011 av HedvigR
Gjest Purple Haze Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker svartpølse med jordbær- eller bringebærsyltetøy på Svigerinnen min går fra bordet hvis jeg har det på maten mens hun er til stede. Jeg liker å kjøre bil alene, helst lengre turer. Da kan jeg spille høy musikk og synge av full hals
otilie Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Er det Vikingarne det er snakk om, eller? nei, fks sånn som dette da: og mye annet som er forskjellig fra det og. er ikke bare en type sjanger.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg synes KG har litt et dårlig og uinteressant fjortis-forum og jeg liker at jeg har oppdaget det. 2
Gjest Shelob Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Hester, hunder, turer, fjellet, kaffe med helmelk, sigg, mørk sjokolade, grønnsaker, grape frukt, mango, nøtter.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Hester, hunder, turer, fjellet, kaffe med helmelk, sigg, mørk sjokolade, grønnsaker, grape frukt, mango, nøtter. Det er veldig mange som liker alt det der. Tror du er i feil tråd. 5
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2011 Men så kommer det veldig an på omgangskretsen sin da, hva som er godt likt der og ikke. I Shelobs sin er kanskje sånt veldig uglesett
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Men så kommer det veldig an på omgangskretsen sin da, hva som er godt likt der og ikke. I Shelobs sin er kanskje sånt veldig uglesett Ja, hun har nok en spesiell omgangskrets!
Gjest Shelob Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Ah - var det ting jeg like som ingen andre liker, kanskje. Hm. Jeg liker å bli litt ordentlig møkkete. Sånn over et par dager. Da er det virkelig deilig å dusje.
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 6. oktober 2011 Haha, den følelsen kan jeg faktisk kjenne meg litt igjen i. Søle og møkk er artig
Gjest NozMonster Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 jo, det finnes faktisk en helt lik tråd hedvig men nå er det vel en måndes tid siden jeg har sett den. mitt svar: -jeg elsker jordbærsylteyøy oppå speilegg ogomelegg - jeg liker å gå på kino og konserter alene - jeg liker veldig godt å kjøre kollektivt, jeg drar gjerne til venner, i stedenfor å gå besøk av dem, slik at jeg kan ta buss,trikk,tog, t-bane i en times tid hver vei ...jeg vet det er mange andre ting også, meeen kommer ikke på akkuratt nuh!
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 6. oktober 2011 Oops da Men å starte på nytt er jo bra av og til
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 6. oktober 2011 Åå, det er jeg også kjempeglad i, det er jo så godt! Er så heldig at jeg har en venninne som alltid svir popcornet på første forsøk, og da gir hun alt til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå