Gjest Joanna Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Hvilke sanger får deg til å fryse på ryggen? Jeg må bare nevne "When you believe" med Whitney Houston & Mariah Carey. Spilles på full guffe (evt. øretelefoner hvis man har barn). Mektige stemmer på de damene, og nydelig sang. (Den handler jo egentlig om religion, men det bryr jeg meg ikke om )
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #3 Skrevet 4. desember 2003 For å være helt ærlig: "O helga natt". På julaften. Da får jeg frysninger på ryggen, blanke øyne og instant julestemning.
m_h Skrevet 4. desember 2003 #4 Skrevet 4. desember 2003 Det er så mange,men kan nevne noen helt spessielle.. Fenrik Lane - Free ever after Kurt Nilsen - I,og masse av de nydelige sangene han sang i idol.. Metallica - Fade to blac og Nothing else matters Kashmir - Graceland og Miss you Jeg kommer sikkert til å komme på mange fler når jeg har sendt innlegget.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #5 Skrevet 4. desember 2003 The Greatest Love Of All Amber ikke logget på
Væren Skrevet 4. desember 2003 #8 Skrevet 4. desember 2003 "Tapte Gyldne Stunder" med Bjørn Eidsvåg fikk meg til å fryse og gråte første gangen mannen min spilte den for meg... Den handler om hvor fort ungene vokser fra oss, og ble sterk for meg der og da. Den sangen fullstendig overrumplet meg, og fikk meg til å bli flinkere til å stoppe opp og nyte ungene mine i enda større grad enn før! Ellers får jeg rett som det er "ståpels" av fin musikk og særlig gode tekster i kombinasjon med nydelige melodier; kommer ikke på noen akkurat nå... - Det var en sang som fikk fram tårer i øynene mine her om dagen, men det står stille hvilken sang det var...
smilla1 Skrevet 4. desember 2003 #9 Skrevet 4. desember 2003 Bryan Adams: (Everything i do) I do it for you Deep Purple: "Wasted sunsets" Nydelig balade Dido: "White flag" Elisabeth Andreassen: "Angel i natt" Elisabeth Andreassen: "Då lyser en sol" Eva Cassidy: "Somewhere over the rainbow", "Song Bird", "Aint No Sunshine". Hun har bare en nydelig stemme. Da Sting hørte henne syng for første gang, utalte han i et intervju: At det var første gang en artist hadde rørt han til tårer med stemmen sin. Hun må bare høres. Det er så masse fin musikk :D Smilla1
Miss Marple Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Henger meg på med Eva Cassidys Somewhere over the Rainbow. Men Prince når han synger Purple Rain og på live DVD'en når han synger Nothing Compares to tou. Helt fantastisk! Og Jan Werner med Eg veit i Himmerik ei borg :D
orakel Skrevet 5. desember 2003 #12 Skrevet 5. desember 2003 Thomas Dybdahl - From Grace. Det er masse annet også men av nyere bekjentskaper er denne suveren.
Suzy Skrevet 5. desember 2003 #13 Skrevet 5. desember 2003 Nights in White Satin - Moody Blues In the Winter - Janis Ian Deilig er jorden... :oops:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2003 #14 Skrevet 5. desember 2003 "When she cried" - Marius Müller
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #15 Skrevet 5. desember 2003 Det er så mange,men kan nevne noen helt spessielle.. Fenrik Lane - Free ever after Kurt Nilsen - I,og masse av de nydelige sangene han sang i idol.. Metallica - Fade to blac og Nothing else matters Kashmir - Graceland og Miss you Tror vi har lik musikk-smak gitt! (men har endret litt på litsa di da.... Her er min liste: Kurt Nilsen - I (og masse av de nydelige sangene han sang i idol, spesielt Beautiful Day) Fenrik Lane - Free ever after Metallica - Nothing else matters og One Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa
missfidget Skrevet 5. desember 2003 #17 Skrevet 5. desember 2003 Sånne lister liker jeg.... Akkurat nå kl.9 om morgenen kommer jeg på følgende: Luckiest-Ben Folds Disorder-Joy Division Mein Hertz Brennt-Rammstein Dwr Budr-Orbital Watersound-Motorpyscho
m_h Skrevet 5. desember 2003 #18 Skrevet 5. desember 2003 Tror vi har lik musikk-smak gitt! (men har endret litt på litsa di da.... Her er min liste: Kurt Nilsen - I (og masse av de nydelige sangene han sang i idol, spesielt Beautiful Day) Fenrik Lane - Free ever after Metallica - Nothing else matters og One Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa Ja,her var dt mye likt! :D
Gjest Katarine Skrevet 5. desember 2003 #19 Skrevet 5. desember 2003 Hvilke sanger får deg til å fryse på ryggen? Jeg må bare nevne "When you believe" med Whitney Houston & Mariah Carey. Spilles på full guffe (evt. øretelefoner hvis man har barn). Mektige stemmer på de damene, og nydelig sang. (Den handler jo egentlig om religion, men det bryr jeg meg ikke om ) Å, den er så nydelig! Utrolig fin. Ellers er det mange sanger som får frem følelsene hos meg, akkurat nå går jeg og hører på "Mon homme" med Celine Dion sikkert ti ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå