Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt tips til middag? Takler ikke veldig fett mat nå, og så må det være litt enkelt å lage..

Ugg, ikke godt med mat når man er kvalm døgnet rundt :tristbla: Kan ikke leve bare på epler..

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg levde bare på epler, druer og isbiter jeg... men de dagene jeg klarte å spise middag var det som regel tomatsuppe med skive til! ;) Og en gang innimellom moussaka med masse salat. Jada, det var tider det :tunge1:

Gjest Survival
Skrevet

Jeg har lest at det er veldig bra å få i seg noe salt når man er kvalm for det skal hjelpe på kvalmen. Hva slags mat er salt..? Saltfisk :gjeiper: Hmm, var ikke lett å komme på noe.

Skrevet

Jeg lever på epler, druer, kiwi, brus og potetgull :sjenert:

Skrevet

Åh, jeg husker perioden der med gru, jeg levde også en del på epler og vann... Mamma sa jeg måtte få i meg noe kjeks og foreslo Mariekjeks, dette skulle dempe kvalmen sa hun, også te skulle hjelpe. Det hjalp ikke meg noe særlig men vi er jo alle forskjellige så kanskje det hjelper noen andre :) hvis det hjelper så kan du jo prøve å få presset i deg noe grøt, potetmos og pølse eller en salat immellom slagene :) Lykke til, det blir bedre ^^,

Skrevet

Jeg spiste mye tomatsuppe... Det funksjon for mæ hvertfall:)

Skrevet

Potetbåter med olivenolje og havsalt stekt i ovnen syns jeg var godt. Syns salte ting smakte best når jeg var kvalm.

Skrevet

eg syns det var godt med lapskaus eller betasuppe når eg var på det kvalmeste.veldi nøytralt i smak og veldi mettende.

Skrevet

Jeg var ekstremt kvalm men fant ut at jeg ikke var det tidlig mellom kl. 10 -11. Da gikk jeg på hutikkenn og kjøpte par hveteholler med søtt fyll, rene roma, og fikk i kke dårlig samvitiighet, siden det var den enestre maten jeg spist.

Gjest rabrabara
Skrevet

Potetgull, is, druer, kavring med surmelk eller yoghurt, jordbær og bringebær.

Middag var pyton. Det som var ok var pizza eller hamburger....

Gjest Bartenina
Skrevet

Har ikke mattips, men kvalmetips: lakris, og hvis du er skikkelig kvalm så kan du ta en teskje med malt ingefær i et glass vann, rør rundt og drikk på styrten. Smaker BlæeaeH, men gjør underveker, hver gang :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...