Gå til innhold

Hva løper dere 5 km på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med i et løp og kom inn på 23:19 så det er jeg vel fornøyd med:-) Målet er etterhvert under 22 min, og så å forbedre 10kilometern

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Rundt 25 min på tredemølle.

Jeg klarer ikke jogge på mindre enn 11 km/t.. Eller, det er vel heller å løpe. Finner ikke "rytmen" på mølla hvis jeg jogger på mindre. Er vel kanskje bare en tvangstanke.

Skrevet (endret)

Har ikke testet hvor fort jeg klarer å løpe. Når jeg trener til vanlig pleier jeg å løpe 5 km på under 30 minutter, men da tar jeg meg ikke helt ut heller og kjører ulike hastigheter underveis. Løper på mølla stort sett. Løp i sommer 10 km ute på 50 min, og tror nok jeg er i litt bedre form nå, så kanskje jeg skulle se hva jeg kan perse 5 km på nå ... en dag jeg har ork. :sjenert:

Endret av lys
Skrevet

Har nettopp begynt å trene kondis. Løp 5 km idag på 31 minutt :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Et sted mellom 35 og 40 minutter, det kan variere litt. Jeg jogger, jeg løper ikke. Jogger litt raskere ute (asfalt/grus) enn på tredemølle, av en eller annen grunn synes jeg det er MYE tyngre å jogge på tredemølle.

• 2 år senere...
Skrevet

Ny rekord på 26min25sek i dag :D Var på tredemølle med 1.5 i stigning. Har konkurrert litt med meg selv med nike pulsklokke og brikke i skoen, og det er veldig motiverende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...