Gå til innhold

Bytter dere håndkle hver gang dere dusjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av når sengetøy er skittent tråden.

Jeg lurer altså på om dere tar nytt håndkle til å tørke dere med hver gang dere dusjer? Hvis ikke, hvor mange ganger kan dere bruke det?

Det gjør ikke jeg, har nok skittentøy som det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker et håndkle 2-3 ganger før jeg bytter. Jeg lufttørker, så det blir ikke særlig vått heller ;)

Skrevet

Jeg bruker det 3-4 ganger før jeg bytter.

• Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Nei. Jeg dusjer 1-2 ganger pr dag, og bytter det kanskje hver tredje dag. Henger det over dusjkabinettet etter bruk, og der tørker det raskt.

Gjest Mahareth
Skrevet

Nei, jeg bytter det hver gang jeg har vasket håret. Da er håndkleet så vått at hvis jeg tørker det lukter det rart. Jeg vasker håret hver 3. dag.

Skrevet

Hiver meg på bølgen, og spør: hvor lenge bruker dere en BH? Bytter til ren hver dag?

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke, det hadde blitt så utrolig mye unødig skittentøy om jeg skulle byttet hver gang jeg dusja litt. Lufttørker for det meste, og trenger stort sett bare handkle til håret, som faktisk er ganske rent etter en runde i dusjen. Ser ikke behovet for å bytte handkle ofte. Bruker det en 3-4-5 ganger før jeg bytter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bytter hånklet 1 gang pr uke. Det vil si at jeg bruker det 5-6 ganger før jeg vasker det. BH bytter jeg ikke så ofte, kanskje 1-2 ganger i uka.

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Jeg bytter badehåndkle ukentlig, og det henger over en tørkestang og tørker lett mellom hver dusj.

BH skiftes heller ikke hver dag, men blir brukt 2-3 ganger før vask. Hvilken BH jeg bruker kommer litt an på antrekket, så samme BH blir ikke nødvendigvis brukt flere påfølgende dager. Dermed får de litt lufting mellom hver gang.

Endret av Spinell
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bytter hver gang.

Edit: Ikke om jeg dusjer to ganger på en dag, da bruker jeg samme håndkle.

Endret av sequin
Skrevet

Bytter håndkle en gang i uken. Det vil si at det brukes 6-7 ganger før det kastes til vask. Trøker det selvsagt mellom hver dusj.

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg bruker håndkleet 2-3 ganger før jeg bytter. BH bytter jeg annenhver til tredjehever dag.

Skrevet

Eg bytter handkle kvar 2-3. gang. Henger det opp, så det får tørke mellom kvar gang, og det lukter ikkje.

Bh går til vask etter 2-3 bruk, kjem litt ann på kva eg har gjort. Har eg vert på ein lengre tur, går det rett i vask. Gjelder og dersom eg har vert ute på byn, føler at alt lukter og føles som "uteplass" då ^^

Skrevet

Bytter vel kanskje hver 3. - 4. gang jeg dusjer, så ca. hver 3. - 5. dag.

Skrevet

Bruker håndklærne 3-4 ganger før jeg bytter.. Tenker på miljøet..

• Liker 1
Skrevet

bruker håndkleet to ganger:)

Skrevet

Bruker det ca 2-3 ganger før jeg bytter. :)

Skrevet

Bruker det sikkert mer enn 10 ganger før det byttes.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...