Gå til innhold

Moren til barnet mitt har gjort det slutt...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym20111006
Skrevet

Det er 5 timers kjøring mellom mitt bosted og bostedet hennes, hvor hun bor med mitt 1 år gamle barn. Har dere noen forslag? Selv om jeg har vært verdens elendigste kjæreste, vil jeg fortsatt være en god far...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun flyttet 5 timer unna med barnet, eller har dere alltid bodd langt fra hverandre?

Skrevet

Det er 5 timers kjøring mellom mitt bosted og bostedet hennes, hvor hun bor med mitt 1 år gamle barn. Har dere noen forslag? Selv om jeg har vært verdens elendigste kjæreste, vil jeg fortsatt være en god far...

Beklager at jeg er pirkete men er det ikke hennes barn også?

Skrevet

Beklager at jeg er pirkete men er det ikke hennes barn også?

Ja jeg syns du er unødvendig pirkete.

Er mange andre ting du kunne spurt ts om her, men du slenger ut av deg en unødvendig kommentar :kjefte:

Skrevet

Hvis dere ikke har bodd sammen fra før og du da hadde samvær med barnet(og moren) regelmessig, hvorfor ikke fortsette med det?

Uansett, selv om dere to ikke er sammen har du jo rett til å tilbringe tid sammen med barnet. Sett opp en avtale hvor du har tid med barnet så og så ofte. Når barnet er 1 år kan det vel overnatte og slkt hos deg utan å være avhengig av moren?

Gjest padawan
Skrevet

så lenge det er snakk om et felles barn kan vel familievernkontoret være til hjelp hvis dere ikke kommer til enighet.

Skrevet

Mødre har ofte retten på sin side, jeg er kvinne og jeg vet at dommerene bruker å være rettferdig. Sats på deg selv. Sier det ikke for å mene, men i flg statisitkken er livet urettferdig.

Skrevet

Mødre har ofte retten på sin side, jeg er kvinne og jeg vet at dommerene bruker å være rettferdig. Sats på deg selv. Sier det ikke for å mene, men i flg statisitkken er livet urettferdig.

Nettopp derfor må en kjempe mot statistikken.

Er de som har barn på 10 mnd som ahr fått til det delt bosted etter forhandlinger.

Du trenger advokat innen barnerett.

Gjest padawan
Skrevet

Faren kan faktisk kreve samvær med barna sine selv om moren har omsorgsretten. Jeg vil anbefale ts familievernkontoret hvis ikke noe annet nytter.

Skrevet

ts skriver at mor er fjern og flytter ofte. Det er grunnlag for å få over femti prosent omsorg, men vil du det eller er du bare ute og hyler?

Ser ofte tragiske, useriøse menn. Hva vil du, og hvorfor har du ikke gjort noe hvis mor er en dracula som ikke bryr seg?

Skrevet

Familiekontoret er bare en hjelpeinstans. De kan ikke pålegge noen noen ting.

Du kan få hjelp til mekling før du bringe saken inn for rettssystemet.

Se for deg en årelanga H@@@@@@kamp om du ikke får en den avtalen du ønsker.

Hver mest mulig saklig og jævlig mot BM. (For hun er alltid det mot deg). Ikke send sms eller e-post.

La alt gå gejnnom advokat om hun ikke vil snakke muntlig og rolig med deg.

Husk skriftlige gylidige avtaler. Ikke skriv under før du har snakkket med din advokat hva det innbærer.

MANGE HAR BLITT LURT HER !!!

Skrevet

ts skriver at mor er fjern og flytter ofte. Det er grunnlag for å få over femti prosent omsorg, men vil du det eller er du bare ute og hyler?

Ser ofte tragiske, useriøse menn. Hva vil du, og hvorfor har du ikke gjort noe hvis mor er en dracula som ikke bryr seg?

Hvor i all verden har du denne infoen fra?:)

Skrevet

Hvor i all verden har du denne infoen fra?:)

Lurer igrunnen jeg også på.

Såvidt jeg kan se så har ikke ts vært inne på tråden sin å kommentert etter at han startet den.

Skrevet

Familiekontoret er bare en hjelpeinstans. De kan ikke pålegge noen noen ting.

Du kan få hjelp til mekling før du bringe saken inn for rettssystemet.

Se for deg en årelanga H@@@@@@kamp om du ikke får en den avtalen du ønsker.

Hver mest mulig saklig og jævlig mot BM. (For hun er alltid det mot deg). Ikke send sms eller e-post.

La alt gå gejnnom advokat om hun ikke vil snakke muntlig og rolig med deg.

Husk skriftlige gylidige avtaler. Ikke skriv under før du har snakkket med din advokat hva det innbærer.

MANGE HAR BLITT LURT HER !!!

Du må faktisk gå til mekling hos fvk før noe kommer for retten. De utsteder en meklingsattest når dere oppfyller kravene til tilfredsstilt mekling. Man kan ikke fly til retten som det passer seg slik du fremstiller det.

På mekling kommer man frem til en løsning som er best for barnet, ikke for mor eller for far. Om man mener at barnets beste strider mot dine egne ønsker som foreldre så er det ikke den ekspartner som skal få gjennomgå.

Den faren som mener man skal la være å amme et barn fordi "jeg vil ha barnet hos meg - det er jo ikke nødvendig med amming", han burde ikke få ha ansvar for noe barn i det store og hele.

Er så dritalei av generaliseringen fra sånne som deg om at mødre er noe dritt og jævelskap. Men stakkars barnefar, han har det såååå fælt.. buhu.... Realiteten er noe helt annet!!!!

Det er råtne epler i begge kurvene! Tro meg!

Skrevet

Du må faktisk gå til mekling hos fvk før noe kommer for retten. De utsteder en meklingsattest når dere oppfyller kravene til tilfredsstilt mekling. Man kan ikke fly til retten som det passer seg slik du fremstiller det.

På mekling kommer man frem til en løsning som er best for barnet, ikke for mor eller for far. Om man mener at barnets beste strider mot dine egne ønsker som foreldre så er det ikke den ekspartner som skal få gjennomgå.

Den faren som mener man skal la være å amme et barn fordi "jeg vil ha barnet hos meg - det er jo ikke nødvendig med amming", han burde ikke få ha ansvar for noe barn i det store og hele.

Er så dritalei av generaliseringen fra sånne som deg om at mødre er noe dritt og jævelskap. Men stakkars barnefar, han har det såååå fælt.. buhu.... Realiteten er noe helt annet!!!!

Det er råtne epler i begge kurvene! Tro meg!

Til TS.

Famileverkontoret utsteder den meklingsattesten du trenger for å gå videre i rettssystemet.

Den kan du få etter en mekling eller flere. Dere trenger ikke være enige for å få en meklingsattest.

Ikke signer på noe du tviler på eller er sikker på. Du kan ta betenkningstid og ta med ett forslag til samværsavtale tilbake til ny mekling eller direkte signere den med mor.

Snakk med advokat eller annen person som har dette som fagområde før du signerer noe som helst.

Ikke stol på mekler, det er flere sider og flere måter å se saken på.

Tenk alltid at motparten prøver lure deg. Ikke stol på motparten eller dens representant.

Mekler skal mekle til barnets beste. Har du fått fram alle dine gode sider?

Mekler er oftest kvinner, og tenker som kvinner.

Sier bare PASS DEG !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...