AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Som overskriften sier er jeg ute etter ideer jeg kan ordne fra tantebarna mine til foreldrene deres. Jeg synes det er litt koselig at søstrene min og svogerene får en gave fra barna sin, gjerne noe personlig. Jeg har to tantebarn, en på ett og en på to
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Avtrykk i sterke farger fra hendene og føttene deres (som du har rammet inn)? Kanskje med et bilde av dem ved siden av?
Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 God ide over her Evt hver sitt maleri som de "maler" med fingermaling og du rammer inn.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Takk for svar og fine ideer! Da har jeg lagd håndavtrykk av minstemann og rammet inn. I tillegg fant jeg det håndavtrykkverset som barnehager ofte bruker, så rammet inn det i en lik ramme:) Lurer på å la størstemann fotografere noen bilder med kamera mitt å se om det blir noen bra motiver som kan forstørres. Mamman hans er interessert i foto nemlig!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Størstemann har forresten lagd slik håndavtrykk i barnehagen, derfor jeg ikke vil gjøre det samme med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå