Gå til innhold

Parkering i Trondheim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber i Trondheim sentrum og lurer på om noen vet av billigere parkering enn 90 kroner per døgn? Kan ikke ta bussen da jeg starter før den begynner å gå her jeg bor, sykler vår/sommer/høst men på vinteren blir det for guffent :tristbla:

Har sjekket ut easypark og trondheim parkering men det ble 175 + i timen :sjenert: Dersom det blir så dyrt er det billigere for meg å leie et rom i kollektiv med tilhørende parkering :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å parkere på en offentlig p-plass, feks city syd/city lade eller ved en annen stor butikk hvor det er gratis parkering (alt etter hvor du bor). Så tar du buss derfra? Går jo mange busser fra disse områdene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner faktisk noen som gjør det som den over meg nevner. Blir jo 60 kr pr dag. Og fra City lade/City syd går det jo buss ofte! Kan jo være noe å vurdere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk men både City Syd og lade er litt for langt unna midtbyen med tanke på at det ikke går noe buss inn til byen i 3:30 tiden (som jeg vet av). Har solsiden eller byhaven e.l gratis parkering? Jobber innen renhold så starter 4 og er ferdig rundt 12 de fleste dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk men både City Syd og lade er litt for langt unna midtbyen med tanke på at det ikke går noe buss inn til byen i 3:30 tiden (som jeg vet av). Har solsiden eller byhaven e.l gratis parkering? Jobber innen renhold så starter 4 og er ferdig rundt 12 de fleste dager.

Er det ikke gratis fram til 08 på solsiden iallefall? Mulig det blir dyrt etter åtte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...