Gå til innhold

Parkering i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg jobber i Trondheim sentrum og lurer på om noen vet av billigere parkering enn 90 kroner per døgn? Kan ikke ta bussen da jeg starter før den begynner å gå her jeg bor, sykler vår/sommer/høst men på vinteren blir det for guffent :tristbla:

Har sjekket ut easypark og trondheim parkering men det ble 175 + i timen :sjenert: Dersom det blir så dyrt er det billigere for meg å leie et rom i kollektiv med tilhørende parkering :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å parkere på en offentlig p-plass, feks city syd/city lade eller ved en annen stor butikk hvor det er gratis parkering (alt etter hvor du bor). Så tar du buss derfra? Går jo mange busser fra disse områdene :)

• Liker 1
Skrevet

Kjenner faktisk noen som gjør det som den over meg nevner. Blir jo 60 kr pr dag. Og fra City lade/City syd går det jo buss ofte! Kan jo være noe å vurdere :)

Skrevet

Takk men både City Syd og lade er litt for langt unna midtbyen med tanke på at det ikke går noe buss inn til byen i 3:30 tiden (som jeg vet av). Har solsiden eller byhaven e.l gratis parkering? Jobber innen renhold så starter 4 og er ferdig rundt 12 de fleste dager.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk men både City Syd og lade er litt for langt unna midtbyen med tanke på at det ikke går noe buss inn til byen i 3:30 tiden (som jeg vet av). Har solsiden eller byhaven e.l gratis parkering? Jobber innen renhold så starter 4 og er ferdig rundt 12 de fleste dager.

Er det ikke gratis fram til 08 på solsiden iallefall? Mulig det blir dyrt etter åtte da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...