Alvina Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Må innrømme at jeg er svært lite lyttende til småbarnsmødre som kvakker om bleieksift osv. Men jeg er overbærende dog. Da jeg hadde små barn, var jeg veldig bevisst på at neppe så mange var interessert i å høre om bleier. Jeg er snart i et forhold, på fbook, men det glir ikke, jeg er ikke interessertr i sex hvis man ikke kan lage puddunger. er dumt, fredag vet jegt esten at vi kommer i samme seng. Dmmmt., 1
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hæ? Og spørsmålet var? Du må nesten formulere deg litt bedre, frøken. Og er det barn som er "puddinger"? Endret 6. oktober 2011 av HenLu 3
Alvina Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Hæ? Og spørsmålet var? Du må nesten formulere deg litt bedre, frøken. Og er det barn som er "puddinger"? Hehe, spørsmålet er hvor overbærende man er overfor andres barn? (tror jeg)
Caramba Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Må innrømme at jeg er svært lite lyttende til småbarnsmødre som kvakker om bleieksift osv. Men jeg er overbærende dog. Da jeg hadde små barn, var jeg veldig bevisst på at neppe så mange var interessert i å høre om bleier. Jeg er snart i et forhold, på fbook, men det glir ikke, jeg er ikke interessertr i sex hvis man ikke kan lage puddunger. er dumt, fredag vet jegt esten at vi kommer i samme seng. Dmmmt., Kanskje man bør være edru før man legger ut innlegg her? Jeg bare spør... 25
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg skjønte ikke helt hva du mente? Er du interessert i å få barn med en? Som har barn fra før?
Rainbow Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Puddinger er barn - i alle fall i Pondus-universet!:-) Men jeg skjønte heller ikke hva du mente. Du er oppgitt over småbarnsmødre, og ingen vil ha sex hvis ikke det blir barn av det?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje man bør være edru før man legger ut innlegg her? Jeg bare spør... Nøyaktig det samme tenkte jeg.
Gjest Linda sofie Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Haha var du full når du skrev dette? Jeg skjønner ingen ting 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Er du full? Veldig rart og rotete innlegg. 1
altflyter Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Norsskurs much? Eller har du tatt på ølbrillene? Nekter du å date en som ikke vil ha barn med deg?:S
Gjest Survival Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Det funker ikke alltid helt perfekt å løse verdensproblemer i fylla, nei.
Gjest Koseklumpen Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Vil du ikke snakke med vennene dine om barn? Skjønner ikke'no jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå