Gå til innhold

HJEELP! Blogger! Header!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lastet opp en header på min relativt nyoppstartede blogg på Blogspot, men får allikevel opp denne beskjeden når jeg prøver:

"Vi beklager, men du har oversteget kvoten for opplasting av bilder. For mer informasjon, kan du lese denne Blogger-hjelpsiden."

Hva i alle dager skal jeg gjøre?? Prøver å lete på Blogger-hjelpsiden, men problemet mitt står det ingenting om der?!! Jeg kan ikke tenke meg til at jeg må BETALE for èn enkel header???!! Please help??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du fjerne noe grafikk for å få lov til å legge opp headern høres det ut som

Gjest Apophis
Skrevet

Om du har lagt ut mange bilder på bloggen din, så må du enten fjerne noen ved å gå til picasa-albumet ditt på gmailen eller betale for å få meir lagringsplass.

Skrevet

Ts her igjen...

Ok, tusen takk til begge :) Men jeg skjønner ikke; Jeg hadde et bilde som en slags header, slettet det, og fikk opp den mld jeg skrev over da jeg skulle laste opp et nytt bilde... Får fortsatt til å laste ned bilder til blogginnleggene.. Hvorfor må jeg ikke betale for det??

Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å laste opp headeren som et bilde, og ikke i header-feltet. Altså på "utforming" kan du legge til et bilde, også legger du den boksen rett under header-boksen :)

Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å laste opp headeren som et bilde, og ikke i header-feltet. Altså på "utforming" kan du legge til et bilde, også legger du den boksen rett under header-boksen :)

Tusen takk, men siden jeg er ganske ny i bloggverden, er jeg litt usikker på hvordan jeg gjør det...? :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...