AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har aldri lastet opp en header på min relativt nyoppstartede blogg på Blogspot, men får allikevel opp denne beskjeden når jeg prøver: "Vi beklager, men du har oversteget kvoten for opplasting av bilder. For mer informasjon, kan du lese denne Blogger-hjelpsiden." Hva i alle dager skal jeg gjøre?? Prøver å lete på Blogger-hjelpsiden, men problemet mitt står det ingenting om der?!! Jeg kan ikke tenke meg til at jeg må BETALE for èn enkel header???!! Please help??!
Gjest Regza Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Da må du fjerne noe grafikk for å få lov til å legge opp headern høres det ut som
Gjest Apophis Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Om du har lagt ut mange bilder på bloggen din, så må du enten fjerne noen ved å gå til picasa-albumet ditt på gmailen eller betale for å få meir lagringsplass.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Ts her igjen... Ok, tusen takk til begge Men jeg skjønner ikke; Jeg hadde et bilde som en slags header, slettet det, og fikk opp den mld jeg skrev over da jeg skulle laste opp et nytt bilde... Får fortsatt til å laste ned bilder til blogginnleggene.. Hvorfor må jeg ikke betale for det??
sequin Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Du kan jo kanskje prøve å laste opp headeren som et bilde, og ikke i header-feltet. Altså på "utforming" kan du legge til et bilde, også legger du den boksen rett under header-boksen
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Du kan jo kanskje prøve å laste opp headeren som et bilde, og ikke i header-feltet. Altså på "utforming" kan du legge til et bilde, også legger du den boksen rett under header-boksen Tusen takk, men siden jeg er ganske ny i bloggverden, er jeg litt usikker på hvordan jeg gjør det...? :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå