Sunshine Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Vi ønsker oss større seng, men da får vi ikke plass til sprinkelsengen til barnet på soverommet vårt. Vi har derfor vurdert å kjøpe en bedside crib som hun kan bruke så lenge hun sover inne hos oss. Det vi lurer på er hvor lenge de får plass i en slik seng? Er det helt bortkastet å kjøpe en slik nå som hun er 3 mnd? Endret 5. oktober 2011 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. oktober 2011 #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 Her måtte vi bytte den ut da han var 7 mnd for han snudde seg så mye og begynte å reise seg i senga. Kunne brukt den lenger for lengdens del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jenta mi er nå 5,5 mnd og har fortsatt god plass i den, hun er lang(64-65 cm)og slank. Kommer til å bruke den til hun begynner å rulle fra rygg til mage. Det blir rikkert ikke så lenge til(hun burde vel egentlig begynt å gjøre det...). Når de er begynt med det vet man aldri når de også begynner å heise seg opp, så da føler jeg Bed side crib blir litt utrygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vit Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 Får man bedside crib med hjul? Vi har lyst å kjøpe en, men er avhengig av at det kan flyttes litt rundt på rommet. Kan man bruke den som en alenestående seng med begge sidene hevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. oktober 2011 #5 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vår har hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Får man bedside crib med hjul? Vi har lyst å kjøpe en, men er avhengig av at det kan flyttes litt rundt på rommet. Kan man bruke den som en alenestående seng med begge sidene hevet? Den som heter Troll Bedside Crib har hjul. Og ene siden kan heves og senkes. Kan fint brukes som enkeltstående seng. Det er en som heter Baby Bay også, men den tror jeg ikke har hjul. Og på den må man kjøpe den 4 siden i tillegg, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 stemmer det som står om babybay! Gutten min sov i den til han var nesten 6 mnd. Da var han så aktiv at vi byttet! Flyttet ham på eget rom ved 3-4 mnd å da hadde jeg senga has ved siden av en gjeste seng, så fungerte den som kant nr 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2011 Da tror jeg kanskje vi kjøper en sånn seng og satser på at hun kan sove der til vi flytter henne på eget rom. Den blir uansett brukt av søsken i fremtiden så helt bortkastet er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. oktober 2011 #9 Del Skrevet 7. oktober 2011 Da tror jeg kanskje vi kjøper en sånn seng og satser på at hun kan sove der til vi flytter henne på eget rom. Den blir uansett brukt av søsken i fremtiden så helt bortkastet er det ikke. Også kan den brukes som benk Vi har vår i gangen nå med saueskinn oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. november 2011 #10 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor kjøper dere hhv babybay og bedside crib fra troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 29. november 2011 #11 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor kjøper dere hhv babybay og bedside crib fra troll? Babybay kjøpes her Troll Bedside Crib fås kjøpt hos Barnas Hus og Bare Barn (utstyrsbutikker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 30. november 2011 #12 Del Skrevet 30. november 2011 jeg har babybay. Gutten min var lang som baby, men brukte senga til han var 5 mnd. Da kunne han ennå bruke den på lengden, men var så aktiv at jeg ikke turde bruke den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 30. november 2011 #13 Del Skrevet 30. november 2011 å plutselig var denne tråen så gammel at jeg svarte to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 30. november 2011 #14 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis jeg hadde hatt mulighet ville jeg kjøpt denne brukt. Den blir brukt så kort, at å betale full pris egentlig er litt unødvendig i mine øyne, om man kan slippe. Vi har Troll bedside crib, og jenta blir flyttet i større seng veldig snart - den er for liten nå. Hun er snart 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 30. november 2011 #15 Del Skrevet 30. november 2011 Vi brukte vår til snuppa var 8 måneder (med den nedfellbare siden opp), men det var litt for lenge. Gikk fint mtp. lengden, men det ble for dårlig plass i bredden på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. november 2011 #16 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis jeg hadde hatt mulighet ville jeg kjøpt denne brukt. Den blir brukt så kort, at å betale full pris egentlig er litt unødvendig i mine øyne, om man kan slippe. Vi har Troll bedside crib, og jenta blir flyttet i større seng veldig snart - den er for liten nå. Hun er snart 6 måneder. Nja... den har vi brukt i 1,5 år nå! Etter at han sluttet og sove med den gjorde vi den om til benk. Den har stått i gangen og blitt brukt hver dag siden det. Når nestemann kommer kjøper vu ny madrass og bruker den på ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 30. november 2011 #17 Del Skrevet 30. november 2011 Nja... den har vi brukt i 1,5 år nå! Etter at han sluttet og sove med den gjorde vi den om til benk. Den har stått i gangen og blitt brukt hver dag siden det. Når nestemann kommer kjøper vu ny madrass og bruker den på ny Så fint! Missforstå meg rett - vi er kjempefornøyde vi altså. Men vi har brukt den i et halvt år nå, og den ser jo helt ubrukt ut. Derfor ville jeg nok ha tatt en titt på finn før jeg gikk til innkjøp - ser at de fleste som ligger der er veldig lite brukt. Den er jo relativt dyr - jeg betalte vel dobbelt så mye som for sprinkelsenga fra IKEA Men det er klart - om den brukes som benk hver dag blir jo slitasjen en litt annen enn om en baby bruker den til å sove i bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 30. november 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 30. november 2011 Nå er det en stund siden jeg startet tråden, og senga ble kjøpt inn like etter fordi vi måtte ha en pga plassen. Penger var ikke noe problem for oss og derfor ønsket vi en ny spesielt siden den kommer til å bli brukt til 2, kanskje tre barn og deretter som benk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. november 2011 #19 Del Skrevet 30. november 2011 Vi lagde bedside crib av en vanlig sprinkelseng, vi . Skrudde bare av den ene siden og brukte et spennbånd til å holde sengen sammen på den langsiden. Det tok forøvrig ikke mange månedene før småen begynte å romstere så mye rundt at han nærmet seg kanten, så da monterte vi bare på langsiden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 30. november 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 30. november 2011 Vi bruker ikke muligheten til å amme med den ene siden nede, det går ikke pga rommet. Vi trengte den bare pga plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå