Gjest strykebrett Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Niks. Så lenge ingen har greid å bevise sine evner i en tilstrekkelig blindtest så tror jeg ikke på den slags. Det burde jo være latterlig enkelt dersom en person virkelig er synsk å tippe rett på blindtester.
Gjest "gjest" Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er selv en god gammeldags fortuneteller. Legger tarot.
Gjest snupp Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Men har snakket med flere og dem sier jo ikke likt??
Gjest döderlein Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Tja, til en viss grad. Jeg tror det finnes mange mumbojumbers der ute. Men på en annen side tror jeg på noe. Jeg tror ikke man kan si hvordan fremtiden vil bli helt, siden vi legger opp vår egen sti selv. Jeg tror stien mye er lagt opp før vi blir født (okei, nå høres jeg litt gal ut), men at vi avgjør selv hva vi gjør med den.
Rainbow Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror det er mye humbug og cold readers der ute, men jeg tror på Lisa Williams!:-) Hun sier utrolig konkrete ting, i motsetning til feks Colin Fry, som er mye mer uspesifikk. Nå spår ikke disse akkurat om fremtida i en krystallkule, da, men.
Gjest Apophis Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Eg trur at det fins folk som kan ha evnene "spåkonene" påstår å ha, men eg trur ikkje noen av disse sitter ved ein telefon og tar betalt 30 kroner pr minutt, nei. Endret 6. oktober 2011 av Apophis
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 ..... Nei. Er det noen grunn til at jeg skulle det? Alt de ønsker er å få oppmerksomhet og pengene til folk. Hvem som helst kan påstå at de kan "spå" og ingen kan avkrefte så det er fritt fram for den typen svindel. Det er min tro: At de svindler. De som satkkars selv tror på at de kan spå, lyver både for seg selv og for andre. 2
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror det er mye humbug og cold readers der ute, men jeg tror på Lisa Williams!:-) Hun sier utrolig konkrete ting, i motsetning til feks Colin Fry, som er mye mer uspesifikk. Nå spår ikke disse akkurat om fremtida i en krystallkule, da, men. Hun er en svindler hun som alle andre. 4
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er selv en god gammeldags fortuneteller. Legger tarot. Du kunne lagt carrot og jeg hadde ikke trodd på deg da heller... 2
Gjest Spinell Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Nei, jeg tror ikke på sjarlataner og kvakksalvere. 2
Gjest redstar Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Nei egentlig ikke men sommer 09 var jeg og sambo på en middelader festival i danmark og der var det en spåkone.. Hun var dødsskummel og jeg og sambo fikk "lest" fremtiden vår og alt for mye at det hun sa var skremmende rett, nei huff.... Og da hun fortalte at hun kun så et barn, da ble jeg fryktelig fryktelig redd, men hun sa at det kunne være feil men at hun desverre bare så et barn.. og dette har jeg tenkt på i ettertid, da alt hun sa var så skremmende rett... Men man vet jo aldri, men Nei jeg tror egentlig ikke så mye på slik men akuratt denne opplevelsen trodde jeg på.. Så gjerne jeg tror litt ja:p
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det gjør jeg fordi jeg legger kort selv for morro skyld. Jeg legger gratis tarot til andew, men bruker kortene mest på meg selv. Etterhvert som jeg har brukt kortene så virker det nesten som jeg åpner opp for noe jeg ikke helt kan forstå. Drømmer ofte at folk jeg ikke kjenner står ved sengen min og vil meg noe. Får bilder og datoer, til tider ser jeg "flashende" bilder av situasjoner og steder. En gang så jeg et dødt nakent menneske ligge i en busk og stirre dødt opp mot himmelen. Jeg tror ikke bastant at dette er pga klarsynthet, og leter alltid etter logiske løsninger.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, er nok skeptiker og tror ikke på ting som ikke kan bevises.
Cata Skrevet 8. oktober 2011 #17 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, i utgangspunktet gjør jeg ikke det. De fleste som opererer med den tittelen har ikke halvparten av de evnene de påberoper seg å ha. Men jeg vil ikke påstå at det ikke finnes dem som kan få glimt av fremtiden og dermed "spå". Jeg har selv opplevd det ved flere anledninger, og regner med at det er noe som de fleste opplever. Men derfra og til å påstå man kan spå kontrollert og at det stemmer "for alt og alle" er det lang vei. Så nei, jeg tror ikke på spådamer, men jeg vil ikke avskrive at det kan finnes en og annen som sitter med en hittil ubevist evne til å se fremtidige hendelser på en nokså jevn basis.
KaffeLars Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Nei, og enda mindre da jeg forsto at det finnes skoler, bøker og kurs for slike. Teknikkene er eldgamle og en intelligent og observant person kan lure deg trill rundt. Noen kan virke direkte skumle. Men under kontrollerte forhold kan de ikke gjøre noe ekstraordinært. De som klarer det kan vinne 1 mill USD fra Randy Corp. Den premien har stått i snart 20 år, før det var den 10 tusen dollar. Titusenvis har prøvd i løpet av 30 år, men feilet alle sammen. Er det ikke rart at ikke en eneste en kan vise noe overnaturlig de kan gjøre, under kontrollerte forhold? I hele verden? Mulig at ekte trollfolk ikke trenger penger? :-) :-) Men de kunne bevise det for moro skyld? Her kan du lære å bli illusjonist/spåkone/spåmann: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_c_2_5?rh=n%3A283155%2Ck%3Acold+reading 2
hulaboer Skrevet 17. oktober 2011 #19 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tror det er mye humbug og cold readers der ute, men jeg tror på Lisa Williams!:-) Hun sier utrolig konkrete ting, i motsetning til feks Colin Fry, som er mye mer uspesifikk. Nå spår ikke disse akkurat om fremtida i en krystallkule, da, men. Lisa Williams er jo avslørt som en bløffmaker utallige ganger. 2
hulaboer Skrevet 17. oktober 2011 #20 Skrevet 17. oktober 2011 alt hun sa var så skremmende rett Det var nok ikke det, men folk har en tendens til å tro at de sier mye rett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå