Gå til innhold

Får vondt i nedre del av magen etter sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nesten alltid vondt i nedre del av magen etter samleie.. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt, særlig ikke hvis din partner er veludstyrt og / eller støder dybt og hardt. Det kommer som oftest av at penis støder mod livmorhalsen, og derved "dytter rundt" på livmor og eggstokker.

Hvis det er VELDIG vondt bør du vurdere om det kan være andre årsaker. Også hvis det varer veldig lenge.

Det er uansett ikke farlig å nevne det for legen din, hvis du er usikker på dette.

Gjest otrivin
Skrevet

Får det jeg også pga han er stor. Kan ikke være det hos deg da?

Har vært hos gynekolog og det var ikke noe galt :)

Skrevet (endret)

TS, har du smerter i magen etter sex bør du oppsøke lege og gynekolog. Ikke lese på nett, siden ingen kan gi noen garanti for hvem det er som svarer og havslags kompetanse de har for å gi deg råd.

Endret av Kosemose
Skrevet

Jeg får nesten alltid vondt i nedre del av magen etter samleie.. Er det normalt?

Nei.

Gjest Sevastra
Skrevet

Jeg og sambo hadde sex i mårrest, så nå ligger jeg her med vondt i magen. Tror rett og slett det er fordi han er så velutstyrt.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

Kosemose, mod

Skrevet

Hei!

Jeg slet også mye med det en periode, spesielt hvis jeg låg oppå. For min del så hadde det en sammenheng med at jeg har IBS, og når han brukte å støte hardt, så traff det på en sånn måte at vel, det gjorde ekstremt vondt noen ganger! Jeg gikk til gynekolog flere ganger, og de fant ikke ut noe, utenom at det kunne ha en sammenheng med IBS da. Men dra til gynekolog for sikkerhets skyld. Prøv andre stillinger, det hjelper veldig! Prøv med litt roligere sex. Kanskje prøv noen andre p-piller, og dropp den pillefrie perioden. Det var de rådene jeg fikk. Men som sagt, du bør dra til en gynekolog og få det sjekka selv. Jeg sliter ikke med det nå lenger, heldigvis, for jeg er ikke like dårlig lenger i forhold til IBS. Men det ødelegger sexlysten litt hvis du går rundt med det lenge.

Lykke til!

Skrevet

Det er iallefall ikke helt unormalt da. Jeg slet med dette i starten da jeg begynte å ha sex regelmessig, men jeg kjente det ikke lenger da det hadde gått en stund. Enten så er det fordi at partneren har stort utstyr eller så er det nok bare kroppen din som ikke er vant til den type aktivitet. Har også hørt at det kan være små rifter som kan gjøre det.

Men som noen sa oppsøk legen om det fortsetter sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...