Randomshit Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Takk for svar Endret 7. oktober 2011 av Randomshit
vinterspeil Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Dersom du "bruker dem rett" er de kjempetøffe. Jeg likte best det siste paret! Minst nr 2. Endret 5. oktober 2011 av vinterspeil
Gjest Survival Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde aldri gått i det derre offentlig. Og jeg er ikke veldig kresen. 6
Sofiemor Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde aldri gått i det derre offentlig. Og jeg er ikke veldig kresen. Syns det så veldig horete ut, for en 14 åring, rett og slett. Uansett alder egentlig... 12
Djungelvrål Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor er foreldrene dine? Får du lov til å gå sånn kledd? 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Min datter på samme alder som deg hadde blitt nektet adgang ut av huset i disse strømpene! De ser billige og horete ut, og du er kun 14 år. Vil du bli oppfattet som voksen, så bør du kle deg i andre type klær enn dette. Du tror kanskje jeg nå er en gammel mamma, men jeg er faktisk bare 33 år, og dette er for drøyt! Håper du har foreldre som setter grenser. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Likte den siste, jeg. På en 14 åring 1
vinterspeil Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor er foreldrene dine? Får du lov til å gå sånn kledd? Hvor gammel er du? Og har du tenåringsbarn?? 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Har lyst på noen ting på nettet. er 14 år hvis det skulle ha noe å si. Men jeg bare lurer på om disse klærne ser ''løse'' selv hvis jeg bruker de riktig? Isåfall, hvilke er verst? http://www.sourpussclothing.com/index.asp?cat=Stockings&prod=BLACK+CORSET+BACK+STOCKINGS&start=1 http://www.sourpussclothing.com/index.asp?cat=Stockings&prod=BLACK+FISHNET+STOCKINGS&start=1 http://www.findcoolclothes.com/03937.html Og hvis dere vet om noen bra nettbutikker som selger litt rocka klær kan dere linke ? :D Please svar c: vil bestille snart. -takk Er du 14 år? Hadde jeg hatt en datter på 14 hadde jeg ikke latt henne gå ut døra i det der 2
MalloryK Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Ingen, uansett alder, burde gå i slike klær 5
Teqi Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje litt "too much" om du er bare 14 ja. Vent noen år
Djungelvrål Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor gammel er du? Og har du tenåringsbarn?? Jeg nærmer meg 40 og har en gutt som snart er i tenårene.
Fashionistaen Skrevet 5. oktober 2011 #14 Skrevet 5. oktober 2011 Kødder du med oss nå? Du ser vel kanskje selv at dette er litt for drøyt... Jeg er 16 år selv og gikk på ungdomsskolen i fjor. Hvis en person hadde kommet sånn kledd på skolen kan jeg love deg at de fleste ville tenkt "Huff, billig!". Det sier en del siden jeg gikk på en skole der 50 % av jentene forgudet Tine Valle sin stil og prøvde og etterligne den. 2
vinterspeil Skrevet 5. oktober 2011 #15 Skrevet 5. oktober 2011 Det kan IKKE være en representativ gruppe kvinner som uttaler seg her? I så fall må kua ha glemt at den var kalv
Rainbow Skrevet 5. oktober 2011 #16 Skrevet 5. oktober 2011 Ojdaaa, tidene har forandret seg siden jeg var 14, gitt. Da gikk vi ikke i miniskjørt engang. Jeg syns det var veldig sexfikserte plagg. Litt tidlig å gjøre seg til sexobjekt som 14-åring. Noen av strømpene kan sikkert brukes til denimskjørt eller noe, i sånn rocka-stil som du etterlyser, men det meste var veldig soveromsplagg! 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 Ojdaaa, tidene har forandret seg siden jeg var 14, gitt. Da gikk vi ikke i miniskjørt engang. Jeg syns det var veldig sexfikserte plagg. Litt tidlig å gjøre seg til sexobjekt som 14-åring. Noen av strømpene kan sikkert brukes til denimskjørt eller noe, i sånn rocka-stil som du etterlyser, men det meste var veldig soveromsplagg! tiåringer kler seg jo som små voksne nå så det overrasker meg virkelig ikke, men fy så skremmende. Får jeg barn vil jeg bare ha gutter. Tenåringsjenter betyr trøbbel
vinterspeil Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 Ojdaaa, tidene har forandret seg siden jeg var 14, gitt. Da gikk vi ikke i miniskjørt engang. Jeg syns det var veldig sexfikserte plagg. Litt tidlig å gjøre seg til sexobjekt som 14-åring. Noen av strømpene kan sikkert brukes til denimskjørt eller noe, i sånn rocka-stil som du etterlyser, men det meste var veldig soveromsplagg! Hvor gammel er du da? Jeg gikk i miniskjørt som 14-åring og traff mine barns far samtidig.
Gjest Apophis Skrevet 5. oktober 2011 #19 Skrevet 5. oktober 2011 Joda, alle tre kan se bra/tøft/sexy ut på rett person med rett tilbehør og de rette klærne, MEN IKKJE PÅ EIN FJORTENÅRING! 1
Randomshit Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 5. oktober 2011 Okei jeg tar hintet x) Jeg går ikke i spesielt horete klær, ingen minikjørt ingen utringa topper. Syntes mange av dere hisser dere veldig opp. jeg spør jo fordi jeg IKKE vil se billig ut.... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå