AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Leste på Dagbladet at det har blitt foretatt en spørsmålsrunde, og her er guttas svar. Guttas hatliste * • Bukse med høyt liv * • Baggy jeans * • Guttete og røffe klær * •Tights med baggy rumpe * • Pelsvest med dinglende dusker * • UGG * • Klær fra "Ed Hardy" * • Tunika * • Bukse og skjørt i ett * • Jenteundertøy fra "Bjørn Borg" * • Støvletter uten hæl * • Minisekk nede på korsryggen * • Dongeriskjørt uten definert rumpe under * • Jeans uten baklommer * • Stram bukse med høyt liv, ingen baklommer og glidelås på midten bak * • Maxi skjørt og kjoler * • Kjoler med blomstermønster * • Dyreprint * • Moonboots (særlig med pels uetnpå) * • Slips * • Tversover-bikini (dette presser puppene feil) * • Haremsbukser ("er helt JÆVLIG!") * • Trusekant under buksa * • Hatt! Alle typer * • Crocs * • Klær med mye trykk * • "Madonna-BH" (BH med kjegleform) * • Gråmelert er generelt ikke bra * • Skulderstropp som "tilfeldig" faller ned * • Alle former for pannebånd * • Frynser på jakka * • Hund i veska * • "Burberry", "Docksides" og annen typisk "klassisk og dyr" vestkantmote! * • Kosedress eller "One Piece" utenfor husets fire vegger * • Skulderputer * • Tresko * • Slangeskinnsbukser * • Synlig tangatruse over buksekanten Jeg er jente, og helt enig, eier ikke et av disse stygge nevnte plaggene. Hva mener dere? Kjæresten min er foresten helt enig, dette ser ikke bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 http://www.kjendis.no/2011/10/05/kjendis/det_nye/klikk/mote/18460812/ LINK FORRESTEN
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg og er enig med den listen, bortsett fra knelange skjørt. Det liker jeg faktisk veldig godt.
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Stort sett enig, men jeg liker slips til det rette antrekket, og støvletter uten hæl
Gjest Badabing Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg digger bukser med høyt liv! Elsker også maxikjoler, og gjerne med blomsterprint. Løst flagrende hår i tillegg, så føler jeg at jeg får et glimt av 70-tallet.. Støvletter uten hæl og hatt kan også være kult, men selv kler jeg det ikke. Resten av lista er jeg nok ganske enig i. 5
Havtorn Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Enkelte tunikaer samt støvletter uten hæl (selv om jeg ikke eier et eneste par slike!) synes jeg går. Ellers er jeg fryktelig enig i lista!
missLynch Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Enig med mannfolkene. Moonboots, UGGs, haremsbukser, hund i veska.....blaaaargh!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Enig med mannfolkene. Moonboots, UGGs, haremsbukser, hund i veska.....blaaaargh! Ut fra artikkelen virker det som at gutta hater alle klær vi går i og helst vil se oss uten klær. 15
Miki Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Tunika, støvletter uten hæl, hatt og "gråmelert" er ikke med på hat-lista til kjæresten min 1
Rosenknoppen Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Ut fra artikkelen virker det som at gutta hater alle klær vi går i og helst vil se oss uten klær. Det var igrunn det første jeg tenkte da jeg så på listen tidligere idag.
Gjest nupp Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Tunika, støvletter uten hæl, hatt og "gråmelert" er ikke med på hat-lista til kjæresten min sa han det før eller etter ?
Gjest Marregutt Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Bukse med høyt liv er noe av det diggeste i verden på jenter. Skjønner meg ikke på de som hater det. Jeg er kjempefan, så jenter, gå i dem! 3
Gjest Survival Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg trodde ikke gutta brydde seg om slikt? :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2011 #15 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg trodde ikke gutta brydde seg om slikt? :gjeiper: Jeg regner med de også evner å se hva som er pent å ikke, og de liker vel å se på pene ting. Men jeg tviler på at det er dealbreaker om man har en sommerkjole med blomster på :gjeiper:
jix Skrevet 5. oktober 2011 #16 Skrevet 5. oktober 2011 Leste på Dagbladet at det har blitt foretatt en spørsmålsrunde, og her er guttas svar. Guttas hatliste * • Bukse med høyt liv * • Baggy jeans * • Guttete og røffe klær * •Tights med baggy rumpe * • Pelsvest med dinglende dusker * • UGG * • Klær fra "Ed Hardy" * • Tunika * • Bukse og skjørt i ett * • Jenteundertøy fra "Bjørn Borg" * • Støvletter uten hæl * • Minisekk nede på korsryggen * • Dongeriskjørt uten definert rumpe under * • Jeans uten baklommer * • Stram bukse med høyt liv, ingen baklommer og glidelås på midten bak * • Maxi skjørt og kjoler * • Kjoler med blomstermønster * • Dyreprint * • Moonboots (særlig med pels uetnpå) * • Slips * • Tversover-bikini (dette presser puppene feil) * • Haremsbukser ("er helt JÆVLIG!") * • Trusekant under buksa * • Hatt! Alle typer * • Crocs * • Klær med mye trykk * • "Madonna-BH" (BH med kjegleform) * • Gråmelert er generelt ikke bra * • Skulderstropp som "tilfeldig" faller ned * • Alle former for pannebånd * • Frynser på jakka * • Hund i veska * • "Burberry", "Docksides" og annen typisk "klassisk og dyr" vestkantmote! * • Kosedress eller "One Piece" utenfor husets fire vegger * • Skulderputer * • Tresko * • Slangeskinnsbukser * • Synlig tangatruse over buksekanten Jeg er jente, og helt enig, eier ikke et av disse stygge nevnte plaggene. Hva mener dere? Kjæresten min er foresten helt enig, dette ser ikke bra ut. Jeg er helt enig i det meste av det. Med noen unntak: - Lave, lange støvletter i skinn - Maxikjole kan være fint til rette anledning - blomsterkjole kan være fint - stramme bukser med høyt liv er fint hvis man har kroppen til det, og ikke mister rumpa helt av å bruke det. - Hatt er kult hvis man har stilen til det
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er helt enig i det meste av det. Med noen unntak: - Lave, lange støvletter i skinn - Maxikjole kan være fint til rette anledning - blomsterkjole kan være fint - stramme bukser med høyt liv er fint hvis man har kroppen til det, og ikke mister rumpa helt av å bruke det. - Hatt er kult hvis man har stilen til det Jeg satt og lurte på hva en maxikjole var
Gjest Badabing Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg satt og lurte på hva en maxikjole var Her er noen: http://carolinemaria.blogg.no/1310310522_hot_or_not__maxi_kjol.html Og med blomstermønster
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #20 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg går nesten bare i tunika :O Men det er som stramme "genserkjoler" som viser formene da. Da er det sikkert greit ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå