Gå til innhold

Klokken fem hver morgen

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Jepp, på gymmen klokken fem om morgenen har blitt min nye hverdag. 3 dager i uken. Trene gjennom hele kroppen med vekter og stang først og deretter i svømmehallen.

Regner med å se resultater om 6-8 uker, det er fordelen med å legge på seg fett fort, man får muskler hurtig også. :rodmer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. så flott da :)

Hva var poenget med innlegget? :lol:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Ja.. så flott da :)

Hva var poenget med innlegget? :lol:

Poeng og poeng fru blom, jeg ville bare fortelle om det. Er det galt eller?

• Liker 1
Skrevet

Poeng og poeng fru blom, jeg ville bare fortelle om det. Er det galt eller?

Ja, du skulle skamme deg! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Zzzz....

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, du skulle skamme deg! :fnise:

Har ikke skamvett. :rodmer:

Skrevet

For en latterlig tråd. Hva "gjest" driver med om morgenen er brukerne på KG blanke likegyldige til.

PS: Det går ikke an å trene "gjennom hele kroppen" som TS påstår. Det ser ut som det er en 5-åring som har startet denne tråden.

• Liker 7
Gjest Cecilia L
Skrevet

For noen grinebitere! Kanskje noen blir inspirert til gjøre det samme som "gjest". Jeg ble iallefall både imponert og inspirert. Det er bare så synd at jeg har kjærlighetsforhold til dyna mi...

• Liker 6
Skrevet

Hehe "gjest", jeg blir ikke imponert før du har gjort det der i 6-8 uker... da skal du få kred ;)

• Liker 1
Skrevet

Fliiiiiink! Så på! Jeg hadde aldri i verden klart trening klokka 5 om morningen altså!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Du er kjempe flink! :goodbye:

Skrevet

Ikke bry deg om de negative kommentarene "gjest", legger heller ut litt info/bilder osv av fremgangen? :)

Skrevet
:daane: Og jeg klarer knapt å bevege meg når klokken ringer 7-7.30 om morgenen :fnise: Synes du er kjempeflink! :jepp:
  • Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

hehee...jeg aner enkelte sjalue sjeler her :tunge1:

synes du har all grunn til å være stolt jeg gjest! :jepp:

keep up the good work!

Skrevet

Ja, man er helt klart sjalu fordi man syns en tråd er poengløs.. :P

Når det er sagt, så wow! Klokken fem om morgenen er midt på natta i mitt hode :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hm, javel.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk spør hva poenget med tråden er, og mener at den er poengløs. Det er jo en haug andre som skriver hvordan de trener, når, og hva de spiser og enda mer detaljerte greier. Vi er jo inne i kosthold og treningsforumet. Og tråden handler om trening.. og sikkert riktig kosthold og.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener fire ganger i uken klokken 10. Jobber kveldsvakter, da. Vinner jeg? Eller vinner du automatisk fordi du er klokken 5? Jeg jobber jo senere enn deg. Hmhmhm. VANSKELIG. Burde vært regler for dette.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg trener fire ganger i uken klokken 10. Jobber kveldsvakter, da. Vinner jeg? Eller vinner du automatisk fordi du er klokken 5? Jeg jobber jo senere enn deg. Hmhmhm. VANSKELIG. Burde vært regler for dette.

hvem har sagt at dette er en konkuranse?? :klo:

la nå ts være stolt over hva hun får til da!

mestringsfølelsen er noe vi alle trenger å føle!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Feilpostet

Endret av JollyJolly
Skrevet

Imponerernde å trene klokka 5 synes jeg. :daane:

Da har jeg nesten bare såvidt sovnet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...