Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan feirer dere jula?

er det annethvert år hos dine foreldre/hans foreldre eller deler dere opp?

jeg var hos samboers familie ifjor,har igrunn lyst å ha med ham til min i år,men i år har vi datteren hans på julaften og det blir kjempegøy :hoppe: så da blir det vel mere naturlig å være hos hans,vet han helst vil det pga.besteforeldre..du skjønner?

hhmm! :forvirra: kanskje jeg skal dele meg litt,spise hos min familie og dra til hans senere..

hvordan gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi deler oss på familiene fra år til år. Nå har jeg lurt meg til to juler med min familie, har sluppet opp for unnskyldninger og i år blir det jul med plasttre og julestjerner og "feil" mat... brrrr....

Neida, det er koselig å være litt forskjellig. men fra neste år er vi hjemme hos oss selv, og om noen andre vil komme, er de velkommen, hvis ikke - vel...

Vi har ingen barn - bare oss selv og våre egne følelser og oppfatning av rikitg og feil tradisjoner, mat, pynt etc...

Skrevet

Lenny, det slo meg at dere bare har kommet galt igang; dere burde ha vært hos din familie ifjor! Så hvis dere er hos hans familie iår med barn og besteforeldre og hele pakka, så kan dere være hos dine neste år. Og sånn få kjørt dere inn på en god rutine. Evt. kan jo du være litt hos dine iår siden det er innkjøringsår, og du ikke var sammen med dem ifjor :wink:

Skrevet

Jeg skal bli med min kjære til hans familie for første gang. Dette er vår fjerde jul, så kanskje det er litt på tide? Men grunnen til at jeg ender opp der i år, er at mine foreldre drar til utlandet. Og da har jeg mer lyst til å bli med hjem til ham, enn til å dra til besteforeldre, eller tanter og onkler og 3 masete fettere...

Neste år kanskje han blir med hjem til meg, eller vi drar til utlandet. Jeg har ingen superviktige tradisjoner, og de spiser samme julemat som jeg liker hjemme hos ham, så jeg tror det blir en koselig jul. :)

Catzy

Skrevet

Ifjor var vi hos hans familie og i år skal vi til min :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal feire jul hjemme i det nye huset vårt!!! :-)

Min familie kommer, og hans kommer reisende og skal bo i tre døgn.

Tidligere har vi feiret jul hver for oss, men hadde i år fryktelig lyst til å feire sammen. Og da jeg ikke har samvittighet til å la mamma og mine besteforeldre, som begynner å bli gamle, sitte alene, ble det til at vi inviterte til jul hos oss. Og nå har jo hele familien, med tanter og onkler og søskenbarn og det hele invitert dem selv. Så vi blir mange!!! Og jeg gruer litt for mat (har aldri laget julemat før!!!), men tror det kommer til å bli kjempekoselig

Skrevet

Vi dro hit et år og dit et år.. Skikkelig stress med pakker, unger, osv.. Så jeg sa STOPP! for tre år siden - vi feirer jul hjemme og så får de komme til oss!

Det fugerer bra det, i fjor var vi 16 til bords på julaften og så kom besteforeldrene til min mann til kaffi, da ble vi 20, og vi koste oss skikkelig..

I år skal våre søsken feire hos sin svigerfamilie, det blir deilig tror jeg - bare oss selv til middag og julekos...

Og så resten av romjulen og nyttårshelgen er alle samlet igjen...

Skrevet

Vi skal feire juleaften hos hans foreldre sammen med søsteren hans og hennes familie. 1. juledag kjører vi 50 mil oppover til min mor og mine søsken der vi er til dagen før nyttårsaften. Da kjører vi 9 mil nedover til min pappa og mine søsken der... Puh!

Og sånn driver vi på år etter år og skifter litt på hvem vi feirer hva hos... Men kan vel trygt si at vi tilbringer mye jul i bilen! Hehe!

Skrevet

Julaften feirer vi som regel med mine foreldre, jeg har ikke samvittighet til å la dem sitte alene... Det rare er at det er helt greit for mannen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...