michi88 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 tenker på å kjøpe økonomibiletter til thailand.. noen som har erfaring med selskapet? de har nylig blitt stemt til årets flyselskap hos noen..
charlott Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 tenker på å kjøpe økonomibiletter til thailand.. noen som har erfaring med selskapet? de har nylig blitt stemt til årets flyselskap hos noen.. Ingen personlig erfaring, men se opp for til dels meget ugunstige tider/pauser for flybytte i Doha. PS: Turkish Airlines (TK) har tilbud i dag til Bankok, fra Oslo, ca 7500,- t/r i business-class!
lilleGrethe Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Qatar er et kvalitetsflyselskap. Om flytidene passer, får du jo bare vurdere når du ser etter billetter.
Gjest Badabing Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Mener det var en tråd om QA ganske nylig. Jeg har vært kjempefornøyd med dem! Turkish Airlines og Aeroflot er derimot selskaper jeg ikke ville fløyet med...
Gjest navnelapp Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Veldig bra! Vi flaug til Nepal med dei for nokre år sidan, heilt fantastisk.
michi88 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2011 så bra.. har fløyet med aeroflot før.. vil ikke gjenta det. trangt var det ja og jeg er liten av vekst. Så flott at folk har gode erfaringer, skal ta med en samboer som er litt skeptisk til å fly, så vil helst at turen blir litt grei. ja så at de stoppet i doha over natten nedover.. men det går greit. vi er unge og spreke og stopper heller over natta enn å betale 3500 mer for biletter. studenter her så.
marthes Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 jeg har fløyet med de på totalt 4 strekninger. og det var den beste turen jeg har hatt! så jeg vil absolut anbefale de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå