Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk fra et stykke nedenfor skulderne til kort. NOe ala dette. Ikke helt sikker hvaa jeg føler enda. Måtte bare dele det med noen hehe. Ser litt.. ikke helt straight ut. Ikke at det er noe galt altså, bare jeg er straight. Men har type og han har sagt han liker jenter med kort hår. Lurer på hvordan han kommer til å reagere, har ikke sagt noe til han. Hehe. Off jeg tror jeg angrer litt. Men det er litt sent nå...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes slikt hår er kjempestilig, jeg :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Gikk fra et stykke nedenfor skulderne til kort. NOe ala dette. Ikke helt sikker hvaa jeg føler enda. Måtte bare dele det med noen hehe. Ser litt.. ikke helt straight ut. Ikke at det er noe galt altså, bare jeg er straight. Men har type og han har sagt han liker jenter med kort hår. Lurer på hvordan han kommer til å reagere, har ikke sagt noe til han. Hehe. Off jeg tror jeg angrer litt. Men det er litt sent nå...

Tøff frisyre!! Hadde jeg vært like heldig den gangen jeg klipte meg kort. Tenker du kler den, men kanskje angrer litt fordi det er så uvant enda? Lek deg og prøv litt forskjellig med frisyren, så skal du se du venner deg til det kjapt ;)

Skrevet

Han ble veldig overraska. Jeg har snakka om det i flere måneder, men ikke gjort det. Og nå bare gjorde jeg det. Han sa til slutt at det passa til ansiktet mitt da :) Og jeg er forsåvidt enig. Det bare er _veldig_ uvant! Men det er jo bare hår. Det vokser ut. Og uansett er det luesesong snart ;) Men nå savaner jeg å kunne ta håret bak ørene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...