auau Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er en gutt jeg har snakket med på nettet i 5 - 6 år ! og når jeg endelig skulle flytte nærmere , pga skole ..så turte jeg ikke og møte han i starten. han var johelt ukjent, og det var veldig skummelt. men han fikk masa meg på besøk og på besøk var jeg.. vi fant tonen helt, var helt sykt .. aldri følt sånn i mitt liv før. Det ble da sånn at vi hang sammen i 5 dager i strekk.. og han var hos meg 2 dager før jeg skulle hjem på høstferie. også når jeg kom hjem til meg selv etter og vært hos han disse 5 dagene så ringte han meg og spurte om jeg hadde kommet meg trygt hjem og at han angra han ikke ble med meg.. aldri opplevd sånn før så ble jo veldig "mo" i knærene.. men etter at jeg dro hjem på høstferie har vi ikke snakka så mye sammen..jeg vil jo ikke være en mase kjerring og sitte oppå han hele tiden heller, men jeg gidder ikke og være den som venter og lar noen andre tulle med livet mitt.. føler meg bare veldig hjelpsløs , og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre!?!?! han vet jeg begynte og like han , og han sa han gjorde det med meg også.. så nå er jeg ute etter råd , så jeg ikke ødelegger dette , om det kan være noe i det hele tatt ..
auau Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2011 Håper noen svarer, fordi jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere dette , trenger serr råd : /
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Du får bare ta det med ro og se hva som skjer. 1
spinnwild Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Du ringe han? Er det lenge siden dere har pratet, så er det jo ikke masing...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå