AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Har en jente på 8 mnd som sitter, reiser seg og setter seg selv nå. Og jeg tenkte jeg skulle begynne å sette henne på potta. Ikke for å få henne til å slutte med bleier nå, men for å øve litt. Noen som har noen tips, som har prøvd det så tidlig før? 1
helenaa Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Det er bare å prøve. Lag gjerne en tisselyd eller sett på vannet. Det kan noen ganger få fart på sakene. Pass på så det blir lystbetont. Ha gjerne med en liten leke eller syng en sang.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Kan det hjelpe at hun sitter på potta mens du er på do? Kobler de det så tidlig tro?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Noen fler? Får ikke kjøpt potte før over helgen, så prøver å finne litt info nå.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Noen fler? Får ikke kjøpt potte før over helgen, så prøver å finne litt info nå. Mine satt på potte fra de var 6 mnd. Jeg tror det er veldig lurt å begynne så tidlig.Barnet blir vant til rutinen, og at det ikke er skummelt å sitte der. Barna mine fikk med seg noe å leke med på potta, og av og til kom det noe oppi potta også.
Gjest Annaires Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Mine satt på potte fra de var 6 mnd. Jeg tror det er veldig lurt å begynne så tidlig. Når sluttet de med bleie da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå