HedvigR Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg tror kanskje vi har hatt en sånn før, men finner den ikke? Velger å poste her på musikkdelen, men hvis Mod mener det blir feil, så flytt i vei. Jeg begynner med tre forskjellige vanskelighetsgrader jeg I hvert fall i mitt hode. 1. To think I might not see those eyes Makes it so hard not to cry 2. See these eyes so green I can stare for a thousand years Just be still with me 3. In the rain the pavement shines like silver All the lights are misty in the river In the darkness, the trees are full of starlight - On My Own, tatt av Sobril Google er selvfølgelig ikke lov, men å be om tips hvis det går for lang tid kan være lurt! Endret 5. oktober 2011 av HedvigR
Gjest Sobril Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kan treer'n. Er det lov å svare på bare en?
HedvigR Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, selvfølgelig! Og du må gjerne komme med egne linjer og :D
Gjest Sobril Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 3. In the rain the pavement shines like silver All the lights are misty in the river In the darkness, the trees are full of starlight On my own - Les Miserables Hehe. Mine er av egeninteresse, og kanskje litt vanskelig... 1. Is simplicity best - or simply the easiest The narrowest path - is always the holiest So walk on barefoot for me Suffer some misery If you want my love If you want my love 2. She don't mind where I've been or where I go She says it's best not to know 3. Apologies on your fingernails Love flickered in the city of lights Like intermittent radio waves Endret 5. oktober 2011 av Sobril
HedvigR Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2011 Nr.2 må vel være Cries Like A Baby - September When? De andre har jeg ikke peiling om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå