Gjest shirelle Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 jeg har blondt hår, det er naturlig askeblondt men har farget det litt lysere. Men vil ha litt lyse striper i det og. Så tenkte kanskje å stripe selv. Har gjort det en gang før, med hette, men da så det ut som jeg hadde stripe-ettervekst, så det ble ikke så fint. :/ Selve fargen på stripene var jeg fornøyd med. Har dere noen tips til hvordan man kan stripe håret selv og få et bra resultat?
spinnwild Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 få hjelp av en venn og bruk folie. Funker fjell.
Gjest shirelle Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Har ingen venn som kan gjøre noe sånt dessverre :| Kan jeg evt bruke folie selv? Vanlig aluminiumsfolie? Eller hva er den beste måten å stripe håret på selv? Uten hjelp
spinnwild Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Joda, du kan jo prøve selv, men jeg tror det vil bli vanskelig å få jevne striper da... Men du vet jo ikke før du prøver Jeg tror d vil se litt ut som "stripe-ettervekst" uansett når man gjør det selv, vanskelig å komme helt ned til hårfestet over hele hodet liksom...
Gjest shirelle Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 jaa..:/ dumt.. har så lyst på striper!! men kanskje jeg bare får ha litt "ettervekst" da. ser jo ikke sååå ille ut... (eller litt)
Tropic Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg brukte hette da jeg stripet det og det ble veldig bra det. Husk å kam håret etter du har hentet ut håret gjennom hullene i hetten slik at alt kommer ut. hmm, vanskelig å forklar det, men kam etterpå med hetten på liksom
Gjest shirelle Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 jeg prøver med hette da skal gjøre det før helga. Så får det bare bli litt ettervekst om det blir det. takk for tips. (og bare å komme med flere om noen har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå