Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle
Skrevet

jeg har blondt hår, det er naturlig askeblondt men har farget det litt lysere. Men vil ha litt lyse striper i det og. Så tenkte kanskje å stripe selv. Har gjort det en gang før, med hette, men da så det ut som jeg hadde stripe-ettervekst, så det ble ikke så fint. :/ Selve fargen på stripene var jeg fornøyd med.

Har dere noen tips til hvordan man kan stripe håret selv og få et bra resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få hjelp av en venn og bruk folie. Funker fjell.

Gjest shirelle
Skrevet

Har ingen venn som kan gjøre noe sånt dessverre :|

Kan jeg evt bruke folie selv?

Vanlig aluminiumsfolie?

Eller hva er den beste måten å stripe håret på selv? Uten hjelp

Skrevet

Joda, du kan jo prøve selv, men jeg tror det vil bli vanskelig å få jevne striper da... Men du vet jo ikke før du prøver :P

Jeg tror d vil se litt ut som "stripe-ettervekst" uansett når man gjør det selv, vanskelig å komme helt ned til hårfestet over hele hodet liksom...

Gjest shirelle
Skrevet

jaa..:/ dumt.. har så lyst på striper!! men kanskje jeg bare får ha litt "ettervekst" da. ser jo ikke sååå ille ut... (eller litt)

Skrevet

Jeg brukte hette da jeg stripet det og det ble veldig bra det. Husk å kam håret etter du har hentet ut håret gjennom hullene i hetten slik at alt kommer ut. hmm, vanskelig å forklar det, men kam etterpå med hetten på liksom

Gjest shirelle
Skrevet

jeg prøver med hette da :) skal gjøre det før helga. Så får det bare bli litt ettervekst om det blir det. takk for tips. (og bare å komme med flere om noen har)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...