Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannfolk har så mange "triks" de kan benytte seg av når de skal sjarmere en kvinne. Har vi damer noen knep som er like effektive? Jeg kan ikke komme på noen...

Menn kan kjøpe presanger, gi komplimenter, overøse med oppmerksomhet, lage romantisk middag... Hva kan vi gjøre, som er like effektivt? Urettferdig er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke vi gjøre det samme? Gjør mot andre som du vil... osv...

Jeg lagde i hvert fall mat til min ungkar, det satte han så stor pris på at han sluttet å gå hjem igjen.

Komplimenter likte han også. Og smågaver.

Vi er nok ikke alltid like forskjellige som vi tror.

Gjest the imp
Skrevet

Tja, de guttene jeg kjenner setter nå pris på oppmerksomhet, gaver, en rose, romantisk middag. Tror ikke det er de helt store forskjellene jeg. Før min samboer og jeg ble sammen studerte han i australia, fikk en kamerat av han som også var i australia som jeg hadde pratet litt med til å kjøpe en rose til samboeren min og det var full klaff det :)

Skrevet
sex

uten at det blir for vulgært

Ikke-vulgær sex? Altså litt dannet og "pen" sex? Hmm... Den må jeg tenke litt på. Hvordan blir det da? Ikke lag lyder, behold gjerne litt klær på, osv?

Men jeg tror nå fremdeles at blomster virker mer effektivt på kvinner enn på menn...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min setter ikke pris påslike normalt- romantiske ting. Men hvis jeg setter på ovnen og lager grandiosa, da blir han gla. Eller lar ham spille playstation et par timer. Heheh :D

Skrevet
Tja' date=' de guttene jeg kjenner setter nå pris på oppmerksomhet, gaver, en rose, romantisk middag. Tror ikke det er de helt store forskjellene jeg. [/quote']

Hm? Hvor er disse guttene? Holder dem hemmelige? :wink:

Skrevet
sex

uten at det blir for vulgært

lurven!!! Nå er jeg sååååå nysgjerrig....Du bare mååååå fortelle meg hva vulgær-sex er for noe.....Jeg MENER det!!! Venter spent her.....

Skrevet

det beste trikset for oss jenter er vel å gi gutta mulighet til å sjekke oss :D (mener ikke de skal gjøre hele jobben,men de bør være den ivrigste)

-imponere med dine kokkekunster

-vis interesse

-sjarmere med blikk,smil.

-gi av deg selv,la ham få innblikk i hvem du er.

vær nyskjerrig på ham,lytt til ham,snakk om felles interesser.

FINN PÅ NOE GØY,VÆR DEG SELV

Gjest sexysadie
Skrevet

For å få en fyr i garnet er d beste trikset å lytte til disse evinnelige monologene hans og se beundrende opp på ham og smile henført.

Det smører og bekrefter egoet hans.

Mannfolkene elsker d.

Skrevet

Hmmmm......Mannfolk som kjører den linja m enemonologer er turn-off....Tror ikke jeg vil ha en sånn i mitt garn........

Gjest sexysadie
Skrevet
Hmmmm......Mannfolk som kjører den linja m enemonologer er turn-off....Tror ikke jeg vil ha en sånn i mitt garn........

min erfaring er d at de kjører den alle sammen i perioder.

Skrevet

Lurven! Jeg og chimp venter på svar...

Hva ER ikke-vulgær sex???

Skrevet

Nå spørs det når sjarmeringen skal finne sted, i begynnelsen før man evt er sammen, eller etter at man har vært sammen en stund...

I begynnelsen ble min kjære super-sjarmert når jeg lagde middag til ham (han er desverre blitt vant til det nå...).

Nå har vi vært sammen i snart tre år, og jeg tro til og glatt-barberte meg for noen uker siden... det var virkelig suksess! (selv om det egentlig var minimal forskjell fra det jeg hadde tidligere... :roll: menn er rare :)

• 1 måned senere...
Skrevet

aahhhh intim barbering! :sjarmor:

Nei seriøst, jeg tror det er litt typisk vi menn har litt behov for den enmannsmonologen nå og da. Men det burde vel ikke bli for mye da.

Jeg syntes også at gutter burde bli flinkere til å ønske seg ting også. Som f.eks. blir litt frustrerende når bruttern sier "hakke peiling" til hva han ønsker seg hver jul. Men selvfølgelig, burde ikke gå for mye den andre veien heller.

Nei nå har jeg begynt å lure på hva lurven mente med vulgær-sex jeg også! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

La nå menn få oppvarte oss!!!!!!! Tror ikke de forventer det samme tilbake. Menn er menn, og kvinner er nå engang KVINNER............

Kunne aldri ha tenkt meg og gitt blomster til en mann. Men jeg ville vist han at jeg satte STOR pris på alt han gjorde,,,,,,,,,,,,,det ville ha vært nok for han tror jeg! Husk at menn ikke er så egoistiske som oss..........men ros og oppmuntring trenger de, for å orke å fortsette.........

Skrevet

Bare pga at jeg er kvinne så vil jeg ikke ha blomster bare av den grunn at han vet at jeg forventer det. Da er det bedre å gi HAM blomster pga at han ikke ville ha forventet det. Koselig :oops: Det er flere måter å vise at man bryr seg om hva den andre gjør for deg. Blomster har blitt en av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...