tfagern Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Hei Vi har en Mariusgenser liggende som ikke blir brukt. Så jeg lurer på om det kan være mulig å lage noe nytt av den. Er det noen her som har gode råd?? Hvorgan skal genseren isåfall "angripes"? Er det noen som har gjort noe lignende?
Cho Kon It Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Varmeflasketrekk var det første som slo meg inn! Eller et trekk til ett eller annet annet (dum setning).. Mobiltrekk, pc-trekk, brødristertrekk eller noe annet rart man ikke forventer skal ha et strikket trekk med marius-mønster.
Gjest Spinell Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Putetrekk av "genserdelen" og trekk til termoser e.l. av ermene. Eller en enkel versjon av de strikkede juletrekulene av de delene som har mønster (se eksempel her).
Lærerinna Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ville laget to puter - en av forsidestykket og en av baksiden. Halsen ville jeg brukt som pannebånd eller hals. Ermene er jeg usikker på... Tenkte først leggvarmere eller pulsvarmere, men vil tror du kan bruke dem til noe mer kreativt... Marius-mønster er jo veldig populært i interiørbildet å høst - ser mønsteret både på puter, tepper og sengetøy (!). Lykke til ! Håper du vil poste hva du ender opp med
Pippi92 Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Puter absolutt! Mariusputer er kjempe fine eller så kan du lage trekk til pc'en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå