inga:) Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ønsker ikke at folk skal ha anledning til å kommentere på bildene mine. Kan jeg sperre for dette på et vis? Det er greit at folk ser dem, men det er enkelte familiemedlemmer som legger inn flaue kommentarer og det gjør meg frustrert. Håper noen kan hjelpe...
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Tror det eneste du kan gjøre er å skjule visse bilder album fra spesifikke personer. Eller så må du inn å slette kommentarene etterhvert. Du kan jo og si du ikke liker kommentarer på veggen, og at de skal slutte med det ellers bare sletter du dem.
inga:) Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Tror det eneste du kan gjøre er å skjule visse bilder album fra spesifikke personer. Eller så må du inn å slette kommentarene etterhvert. Du kan jo og si du ikke liker kommentarer på veggen, og at de skal slutte med det ellers bare sletter du dem. Takk for hjelpen Jeg fant ut at det ikke var mulig, så jeg gjorde alle albumene mine private istedet. Hadde blitt for mye drama om jeg slettet kommentarene deres og lot de andre stå. Merkelig at Facebook ikke kan ha innstillinger så en kan velge vekk noen enkelte fra å kommentere... De har jo så mange andre ubrukelige funksjoner. Synes hele nye facebook har blitt helt uforståelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå